ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی های سرگرم کننده استودیو Zynga – قسمت دوم

استودیو Zynga سال هاست که در تولید بازی های کوچک و مفرح فعالیت دارد اما مدتی می شود که با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کند. با این حساب تولید بازی های مفرح ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ دی ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۰

استودیو Zynga سال هاست که در تولید بازی های کوچک و مفرح فعالیت دارد اما مدتی می شود که با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کند. با این حساب تولید بازی های مفرح و جذاب از این استودیو همچنان ادامه دارد.

پیش از این چند بازی مختلف و متنوع از Zynga برای تان معرفی کردیم اما در این سری مقالات می خواهیم به سراغ معرفی تمام بازی های قابل توجه استودیو برویم.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

Hit it Rich! Free Casino Slots

screen520x924

جادوگر شهر اوز (یا بهتر و صحیح تر آن را بگوییم: آز)، جایگاه خاصی در میان خاطرات دوران کودکی توسعه دهندگان در استودیو Zynga دارد. اگر از پیشنهاد هفته پیش لذت نبرده اید، این یکی امکانات متفاوتی در اختیارتان قرار می دهد. یک دکمه را بفشارید تا خانه ها در کنار هم قرار بگیرند. همه چیز بر اساس شانس قرار دارد.

در حقیقت هدف از معرفی بازی های زینگا و این سری مقالات، آشنایی شما با محصولات کمپانی ای است که در حال سقوط است. خودتان می توانید با بررسی ساده ای متوجه شوید این افول از کجا نشات می گیرد.

Hit it Rich!

Hit it Rich!

سازنده: Zynga قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 82.5 مگابایت زبان:

Chess With Friends Free

Untitled

شطرنج چیزی نیست که بخواهیم آن را برای شما تفسیر کنیم و توضیح دهیم نقش هر سرباز و مهره ای در آن چیست اما با شطرنج زینگا می توانید مدت ها سرگرم باشید، دوستان تان را به چالش بکشید و در کل اگر از انجام این بازی هوش، فاصله گرفته اید، دوباره به میادین بازگردید و صحنه را به خاک و خون بکشید. همه چیز برای حضور یک قهرمان مهیاست.

Chess With Friends Free

Chess With Friends Free

سازنده: Zynga قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 16.2 مگابایت زبان:

Duck Dynasty Slots

screen520x924 (1)

یکی دیگر از بازی های جذاب و سرگرم کننده زینگا که مبانی طراحی آن بر اساس دستگاه جگوار شکل گرفته است، Duck Dynasty Slots نام دارد. شما در بازی تنها قادر به فشار دادن دکمه استارت هستید و سپس باید منتظر ایستادن 4 تصویر موجود در صفحه بمانید. هر چه تعداد تصویر‌های یکسان بیشتر باشد، امتیاز بیشتری می گیرید و با یک انیمیشن جالب تشویق می شوید. Duck Dynasty Slots هم اکنون برای سیستم عامل های اندروید و iOS به صورت رایگان عرضه شده است.

Duck Dynasty Slots

Duck Dynasty Slots

سازنده: Zynga قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 39.2 مگابایت زبان:

Bubble Safari™

12

اگر از آن دسته افرادی هستید که با بازی هایی همچون Zuma و Luxor ارتباط خوبی برقرار می کنید و از اجرای آن ها روی تلفن همراه خود لذت می برید، وقت گذاشتن روی Bubble Safari که توسط زینگا در این سبک طراحی شده، خالی از لطف نیست و می توانید از این عنوان برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده نمایید. Bubble Safari متناسب با پلتفرم های اندروید و iOS طراحی شده و به صورت رایگان قابل دانلود است.

Bubble Safari™

Bubble Safari™

سازنده: Zynga قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 61.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • saeedsh67
    saeedsh67 | ۱ بهمن ۱۳۹۳

    بسیار خوب

  • Emiliano
    Emiliano | ۲۹ دی ۱۳۹۳

    جناب ادمین ام ماروفیلم کرده داره به ما میخنده. نخند با توم ادمین آره با خود خودت

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی