ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا ویندوز فون از اپلیکیشن های اندرویدی پشتیبانی خواهد کرد؟

نمی توان گفت که مایکروسافت با عرضه ی ویندوز فون، یکی از موفق ترین پلتفرم ها را به دنیای تلفن های همراه عرضه کرده و یکی از بزرگ ترین دلایل این موضوع هم تعداد کم اپلیکیشن ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۰ دی ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

نمی توان گفت که مایکروسافت با عرضه ی ویندوز فون، یکی از موفق ترین پلتفرم ها را به دنیای تلفن های همراه عرضه کرده و یکی از بزرگ ترین دلایل این موضوع هم تعداد کم اپلیکیشن های موجود برای این پلتفرم بوده است.

اکنون یکی از کارمندان پیشین این شرکت خبر داده که اولویت اول برای ردموندی ها متوقف کردن کاهش سهم شان از بازار پلتفرم های موبایل و جلوگیری از رشد سایر گزینه های مطرح است. در همین راستا آنها حتی به فراهم آوردن امکان استفاده از اپلیکیشن های اندرویدی در ویندوز فون نیز اندیشده اند و شاید عاقبت این مهم را محقق نمایند.

پس از این اظهارت مجدداً گمانه زنی ها در مورد پیوست بین اپلیکیشن های اندروید گوگل و پلتفرم ویندوزفون مایکروسافت در منابع مختلف بالا گرفته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در صورت تحقق پیدا کردن این شایعه، کاربران مایکروسافت با خیالی راحت به خرید تلفن های همراه با پلتفرم ویندوز فون خواهند پرداخت و سپس به سراغ مجموعه اپلیکیشن های اندرویدی مورد علاقه خود خواهند رفت. همانگونه که می دانید، ویندوز فون همچنان با کمبود بسیاری از اپلیکیشن ها رو به روست. برای مثال Uber در جولای گذشته برای این پلتفرم در دسترس قرار گرفت و اپ پرطرفداری مانند Snapchat هنوز هم برای ویندوز فون وجود ندارد.

به نظر می رسد مایکروسافت تلاش دارد تا اپلیکیشن های رسمی خود را نیز بر روی اندروید آورده و این سازگاری را در هر دو پلتفرم ایجاد نماید. در صورت اجرای درست این طرح، ردموندی ها به کاربرانشان در کنار امکانات ویندوز فون، قابلیت استفاده از مجموعه عظیمی از اپلیکیشن ها خواهند داد که در نهایت منجر به بالاتر رفتن سهمشان از بازار سیستم عامل های موبایل خواهد شد.

تا مراسم مایکروسافت برای رونمایی از ویندوز 10 و ارائه برنامه هایش در خصوص ویندوز فون فقط یک روز باقی مانده است. در صورت تحقق این شایعه و امکان استفاده از اپلیکیشن های اندرویدی، آیا شما به خرید یک تلفن هوشمند با پلتفرم ویندوز فون فکر خواهید کرد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (54 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • مرتضی
    مرتضی | ۱ بهمن ۱۳۹۳

    مطمئن باشین هیچوقت چنین اتفاقی نمی افته،چون بلک بری همین کارو کردو حالا هم تقریبا شکست خوردست،منظور مایکروسافت فقط اینه که پورت کردن از اندروید به ویندوز فون فقط راحت میشه نه اینکه نرم افزارای اندروید قابل اجرا باشه،شک نکنید

  • وحید
    وحید | ۱ بهمن ۱۳۹۳

    خوبه چون فون خالیه با این کار یک جورایی کمبوداش جبران میکنه خوبی دیگر اینه که ممکن اندروید هم این کار کنه استفاده از نرمافزار دو سیستم مختلف اولا برای من و تو خریدار خوب که نه عالیه دوم این که من به فون علاقه دارم اما بخاطر همین موضوع فعال اندرویدم .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی