ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارتباط سیم کارت های بدون هویت از نیمه بهمن قطع می شود

برخی از سیم کارت های موبایل در پایگاه اطلاعات داخلی همراه اول و ایرانسل بدون هویت هستند و مالک اصلی مشخص نبوده یا اطلاعات درستی از او ثبت نشده است. مسئولان سازمان تنظیم مقررات و ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۱ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

برخی از سیم کارت های موبایل در پایگاه اطلاعات داخلی همراه اول و ایرانسل بدون هویت هستند و مالک اصلی مشخص نبوده یا اطلاعات درستی از او ثبت نشده است. مسئولان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بارها نسبت به چنین سیم کارت هایی تذکر داده اند.

اما این بار قرار است ارتباط این سیم کارت ها، پس از چند بار فراخوان اپراتورها و رگولاتوری، در صورت عدم اقدام مالکان برای ثبت یا تصحیح اطلاعات، قطع شود.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: برخی از سیم کارت های فعال، در پایگاه اطلاعات اپراتور اول و دوم تلفن همراه دارای مشخصات ناقص یا با مالکیت غیر هستند که باید آنها را  ساماندهی کرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

غلامرضا داداش زاده ادامه داد: تا به حال این دو اپراتور در چند مرحله از مشترکان خود درخواست کرده اند تا کد ملی خود را اعلام کنند که تنها 20 درصد برای انجام این کار اقدام نموده اند.

وی گفت: این شرکت ها از سمت رگولاتوری موظف هستند سیم کارت های دارای مشخصات ناقص یا با مالکیت غیر را ساماندهی نمایند. مشترکانی که نسبت به اعلام مالک سیم کارت به اپراتورها اقدام نکنند، ارتباط آنها از نیمه بهمن ماه قطع می شود.

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تشریح کرد: برای مشترکان اپراتور اول پیامکی با عنوان "HAMRAH AVVAL" ارسال و از آنان درخواست می شود کد ملی خود را به شماره 8980 ارسال کنند.

وی افزود: برای کاربران اپراتور دوم نیز این پیامک با عنوان "Irancell" ارسال و از آنان خواسته می شود، کد ملی مالک را به شماره 272 ارسال نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • تبعه
    تبعه | ۲۷ بهمن ۱۳۹۳

    در این کشور غیرایرانی هم زندگی می کنند آنها چکار کنند

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی