ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ربات Atlas توسط DARPA بازطراحی می شود

مسابقات مبارزه ربات های DARPA در ماه ژوئن برگزار خواهد شد و حال نمونه جدیدی از ربات اطلس معرفی گشته که دیگر خبری از سیم های ایمنی در آن نیست. DARPA تقریبا این ربات انسان نما را ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

مسابقات مبارزه ربات های DARPA در ماه ژوئن برگزار خواهد شد و حال نمونه جدیدی از ربات اطلس معرفی گشته که دیگر خبری از سیم های ایمنی در آن نیست.

DARPA تقریبا این ربات انسان نما را به شکل کامل بازطراحی نموده و نامش را نیز Atlas Unplugged نهاده است. در ادامه با دیجاتو همراه باشید.

تیم طراحی با استفاده از مواد سبک تر وزن Atlas Unplugged را کاهش داده و قادر شدند از یک باتری 3.7کیلو وات از نوع لیتیوم-یونی در آن استفاده نمایند که پتانسیل یک ساعت راه رفتن و یا حرکات دیگر را به Atlas جدید می دهد.

سازندگان این ربات همچنین یک روتر وایرلس برای ایجاد ارتباط در آن تعبیه کرده و مچ های آن را برای انجام بهتر وظایف اش بهینه سازی نموده اند.

بخش سلاح های پیشرفته پنتاگون نمونه Atlas Unplugged را به تیم های خود می فرستد و سپس این تیم ها با استفاده از این ربات در مبارزات و با پیروی از مقررات مربوطه، یکدیگر را شکست خواهند داد. این مقررات عبارتند از: 1) کلیه فعالیت ها بدون سیم انجام شود. 2) در صورت افتادن یا گیر کردن ربات، بلند شدن و ادامه دادن مبارزه بدون دخالت انسانی باشد. 3) در صورت قطع مقطعی ارتباط، ربات ها برای مدت کوتاهی به شکل خودکار عمل نمایند.

لازم به ذکر است که قوی ترین ربات انسان نمای این مبارزات به نام S-One، ساخته ی تیمی ژاپنی بود که در نهایت توسط گوگل خریداری و سپس از این مسابقات بیرون کشیده شد.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/ATLAS-Gets-an-Upgrade.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی