ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوکیا و Meizu نسخه ای ارتقا یافته از تلفن هوشمند MX4 می سازند [شایعه]

شایعات، همواره بخش جذابی از دنیای تکنولوژی بوده اند که گاهی به حقیقت می پیوندند و گاهی هم خیر. حال به نظر می رسد با شایعه عجیب همکاری Meizu و نوکیا برای ساخت نسخه جدیدی از تلفن همراه MX4 این ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

شایعات، همواره بخش جذابی از دنیای تکنولوژی بوده اند که گاهی به حقیقت می پیوندند و گاهی هم خیر. حال به نظر می رسد با شایعه عجیب همکاری Meizu و نوکیا برای ساخت نسخه جدیدی از تلفن همراه MX4 این کمپانی چینی سرو کار داریم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

آنگونه که از منابع مختلف چینی خبر می رسد، Meizu با همکاری نوکیا در تلاش برای ساخت نمونه ای بین المللی از MX4 بوده که نام رمز آن هم Supreme است. اگرچه سخت افزار این محصول در نسخه جدید تفاوتی نخواهد کرد اما بخش نرم افزاری و ظاهری آن توسط نوکیا اندکی شامل تغییر خواهد شد. همچنین قسمت اپلیکیشن دوربین 20 مگاپیکسلی این موبایل نیز توسط شرکت فنلاندی بهینه سازی خواهد گشت.

اطلاعات بیشتری از همکاری این دو شرکت بیان نشده و از آنجایی که Meizu به تازگی قراردادی با Canonical هم امضا کرده، شاید به زودی شاهد عرضه دستگاه های این برند چینی مبتنی بر سیستم عامل Ubuntu در اروپا باشیم.

از طرفی نوکیا هم فعلا در حال لذت بردن از موفقیت فروش تبلت N1 در چین است. تبلتی که با توجه به قیمت مقرون به صرفه اش، امکانات بسیاری را در اختیار کاربرانش می گذارد و اینطور که به نظر می رسد ماه آینده فروشش در اروپا نیز آغاز خواهد شد. از طرفی، شایعات مربوط به C1، موبایل جدید نوکیا نیز همچنان برقرارند.

شما راجع به شایعه همکاری نوکیا و Meizu چه فکر می کنید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی