ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

رویداد جهانی Global Game Jam همزمان در 11 نقطه ایران برگزار می شود

بزرگترین رویداد بازی سازی 48 ساعته دنیا در تاریخ 2 تا 5 بهمن ماه همزمان با سراسر دنیا در ایران برگزار خواهد شد. در این ماراتون نفس گیر و 48 ساعته، بازی سازان باید با توجه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۲:۳۰

بزرگترین رویداد بازی سازی 48 ساعته دنیا در تاریخ 2 تا 5 بهمن ماه همزمان با سراسر دنیا در ایران برگزار خواهد شد.

در این ماراتون نفس گیر و 48 ساعته، بازی سازان باید با توجه به موضوعی که در قالب تصویر، نوشته، صدا یا هر طرح مفهومی دیگری در اختیارشان قرار می گیرد، بازی مرتبط با آن را ساخته و در پایان رویداد در وبسایت مربوطه بارگذاری نمایند. این رویداد، بازی برتر و یا هیئت داوران نخواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

هفتمین دوره این رویداد در حالی برگزار می شود که مسئولین مسابقات در شهرهای تهران، بابل، داراب، علی آباد، گرگان، کرج، قم، تبریز و کاشان مکان هایی برای استقرار تیم های بازی سازی تدارک دیده اند و علاقه مندان می توانند با ثبت نام در سایت مسابقات به آن بپیوندند.

هر سال شاهد گسترده تر شدن این رویداد و استقبال بی نظیر بازیسازان از سراسر دنیا هستیم به صورتی که بیش از چهار هزار بازی، سال گذشته برای این رویداد ارسال شد.

سازمان دهنده رسمی گلوبال گیم جم در ایران حمزه آزاد نام دارد، فردی که مجوز حضور در بزرگترین گردهمایی سالانه بازی سازان جهان (Game Developers Conference) را دریافت نموده و از این بابت انتظار می رود که شاهد حضور پرشور بازیسازان ایرانی در این دوره باشیم. ایران برای نخستین بار در سال 2012 با دو تیم به این رویداد پیوست و در سال 2013 هیچ تیمی از ایران شرکت نکرد اما در سال 2014 اندکی شرابط بهتر شد. امید می رود که امسال با ساماندهی مناسب، شاهد حضور چندین برابری بازیسازان ایران باشیم.

ریاست این رویداد جهانی بر عهده پروفسور فواد خشمود خواهد بود. پروفسور خشمود، دارای مدرک دکترای کامپیوتر بوده و استاد دانشگاه پلی تکنیک کالیفرنیا است.

به کلیه شرکت کنندگانی که بتوانند در زمان مقرر بازی کامل را ارسال نمایند، گواهی حضور در این رویداد اهدا می شود. در بین ۱۱ سایت شرکت کننده از ایران، سایت تبریز جمعه صبح و مابقی صبح پنجشنبه کار خود را آغاز می نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی