ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ژاپنی ها و معرفی موبایلی دیگر با ظاهری عجیب شبیه قلب

به زودی و در ماه مارس تلفن همراه عجیبی در کشور ژاپن به بازار می آید که جدا از هوشمند نبودن، دارای هیچگونه امکانات جانبی مانند دوربین، فرستادن پیامک، ایمیل و یا گشت و گذار ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۶:۳۰

به زودی و در ماه مارس تلفن همراه عجیبی در کشور ژاپن به بازار می آید که جدا از هوشمند نبودن، دارای هیچگونه امکانات جانبی مانند دوربین، فرستادن پیامک، ایمیل و یا گشت و گذار در وب نبوده و از یک صفحه نمایش 0.9 اینچی تک رنگ 128 در 36 پیکسل استفاده می کند. تنها مزیت Heart 401AB، ظاهر این موبایل بوده که شبیه به یک قلب است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Ymobile یکی از اپراتور های کشور ژاپن بوده که معمولا تلفن های اقتصادی را با قرارداد به کاربرانش ارائه می کند. حال نوبت به Heart 401AB، موبایلی کاملا غیر هوشمند رسیده تا بلکه با ظاهرش دل کاربران را به دست آورد.

سازندگان این محصول ادعا می کنند طراحی این موبایل به گونه ای صورت گرفته تا توجه خانم ها را به خود جلب نماید، البته ضخامت 23 میلیمتری این محصول استفاده از آن را اندکی دشوار می سازد.

heartphone2.0

امکان جالبی که در Heart 401AB به چشم می خورد قابلیت تغییر شکل آن است، هنگامی که قصد برقراری تماس تلفنی دارید، با چرخاندن آن، شکل استوانه ای به خود گرفته و می توانید آن را جلوی گوش خود مانند موبایلی عادی قرار دهید.

نمی توان گفت که این تلفن همراه قلب مانند، قادر است جایگزین مناسبی برای تلفن های هوشمند امروزی باشد، بلکه صرفا باید به آن به چشم محصولی زینتی نگریست و در صورت لزوم در کنار آن نیز از تلفن همراه هوشمند دیگری استفاده کرد. نکته جالب در خصوص موبایل مذکور اینکه شارژر آن نیز از ظاهری به شکل قلب الگو گرفته است.

heartphonecharger.0

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • island
    island | ۳۰ بهمن ۱۳۹۳

    من اول دبستان بودم یه پاک کن بهمون دادند روز اول؛ مثل این بود! (قلب و تخم مرغ میشد!)

  • saeedsh67
    saeedsh67 | ۱ بهمن ۱۳۹۳

    فازشون دقیقاً از این طراحی چیه؟؟؟؟؟!!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی