ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آیا پروژه جدید Quantic Deam با فارنهایت رابطه ای دارد؟

به نظر می رسد که دیگر کم کم نوبت به معرفی عنوان جدید استودیو Quantic Deam، خالق بازی های Heavy Rain و Beyond: Two Souls رسیده باشد. وبسایت جدیدی که اخیرا توسط تعدادی از کاربران ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

به نظر می رسد که دیگر کم کم نوبت به معرفی عنوان جدید استودیو Quantic Deam، خالق بازی های Heavy Rain و Beyond: Two Souls رسیده باشد. وبسایت جدیدی که اخیرا توسط تعدادی از کاربران NeoGAF یافت شده، نشان از نمایشی جدید دارد.

نمایشی که احتمالا با Farenheit (این بازی در برخی مناطق با نام Indigo Prophecy شناخته می شود) ارتباط مستقیمی خواهد داشت. نگاهی که بر کاور آرت فارنهایت بیندازید و سپس سایت مذکور را مشاهده نمایید، متوجه شباهت بی حد و اندازه این دو با یکدیگر می شوید.

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

indigo_prophecy

این نکات توسط کاربران انجمن NeoGAF بررسی شده. شعار اصلی بازی فارنهایت "گناه یک احساس سرد است" بود و همه چیز در این صفحه می تواند ارتباط با جمله داشته باشد.

دامنه این وبسایت توسط Gandi Sas، یک ثبت کننده فرانسوی خریداری شده؛ و جالب اینجاست که Quantic Dream هم یک استودیو فرانسوی است.

متاسفانه، اطلاعات بیشتری در دسترس نیست که این وبسایت را به فرانسوی ها منتسب کند و باید تا 6 روز دیگر، 28 ژانویه صبر کرد و دید که پس از اتمام زمان تایمر روی وبسایت، چه چیزی پدیدار خواهد شد.

ما مدت هاست که در انتظار پروژه Quantic Dream برای پلی استیشن 4 هستیم. اواخر سال 2014 میلادی مشخص شد که فرانسوی ها قرار است در ماه ژانویه 2015 اطلاعات جدیدی از پروژه شان در اختیار ما بگذارند که زمان آن با تایمر سایت همخوانی دارد. امید می رود که به جز عرضه Beyond: Two Souls برای پلی استیشن 4، کوانتیک دریم پروژه ای جدید هم در حال توسعه داشته باشد.

فارنهایت در سال 2005 برای پلی استیشن 2 و پی سی منتشر شد و دو سال بعد هم به اکس باکس آمد. حتی اگر فارنهایت 2 در حال ساخت نباشد، بازسازی عنوان قدیمی به صورت HD برای پلی استیشن 4 می تواند خبر مسرت بخشی باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • DraCo
    DraCo | ۲ بهمن ۱۳۹۳

    اون زمان خیلی با این فارنهایت حال کردم..هم گرافیک هم گیم پلی و داستان عالی داشت.
    امیدوارم که به زودی شماره 2 هم منتشر بشه

  • بهزاد
    بهزاد | ۲ بهمن ۱۳۹۳

    چه عجبب بلاخره یه خبری ازش اومد ؛ این پروژه مدتهاست که درخفا داره انجام میشه ؛ این رو بعلاوه کنید با گفته های دیوید کیج : قدرت واقعی ps4 بسیار بیشتر از نمایش اینفیموس است!!!! دموی موتور گرافیکی کوانتومم که تو e3 2013 بود وبیاد بیارین ؛ ببینیم این [ استاد] دیوید کیج لعننتی چی داره میسازه.....

  • Divan Greedy
    Divan Greedy | ۲ بهمن ۱۳۹۳

    یه خبر پرانتزی / عکس های جدیدی از m9 منتظر شده که دو تا دوربین پشت هست و دوربین ها هم گرد هستن ، یه دکمه سخت افزاری هم پایین صفحه مثل سری گلکسی و .. دارن با سنسور اثر انگشت / برای دوستانی که کلن زود قضاوت می کنن

  • ali9zafar
    ali9zafar | ۲ بهمن ۱۳۹۳

    متوجه شباهت بی حد و hknhci این دو با یکدیگر می شوید.

    اندازه بود به گمونم
    ======================
    همین امروز برای بار دوم beyond رو تموم کردم
    داستان بسیار عالی و گرافیک بسیار معرکه
    امیدوارم پروژه های بعدی quantic dream هم مثل همیشه معرکه باشه

مطالب پیشنهادی