ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستگاه های ویندوز ۱۰ به اپلیکیشن دوربین لومیا مجهز خواهند شد

در طول مراسم 3 ساعته دیشب مایکروسافت، ما چیزهای بیشتری در مورد اپ های فراگیر (Universal App) شنیدیم، که روی تمامی دستگاه های ویندوزی اجرا می شوند. مهم نیست دسکتاپ باشید یا تبلت و تلفن ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

در طول مراسم 3 ساعته دیشب مایکروسافت، ما چیزهای بیشتری در مورد اپ های فراگیر (Universal App) شنیدیم، که روی تمامی دستگاه های ویندوزی اجرا می شوند. مهم نیست دسکتاپ باشید یا تبلت و تلفن ویندوزی؛ نمایشگرهای 84 اینچی لمسی که مایکروسافت به آن ها سرفس هاب می گوید هم اپ های مشابهی را اجرا می کنند.

اما مایکروسافت هنوز هم چیزهای جدیدی برای نمایش دارد که شاید فرصت معرفی آن ها در طول مراسم پیش نیامد. اپلیکیشن Lumia Camera قرار است به اپ پیش فرض تمام دستگاه هایی که ویندوز 10 را دارند تبدیل شود.

در ادامه مطلب توضیحات بیشتری آمده است.

مهم نیست از چه شرکتی دستگاه ویندوزی خود را می خرید، سامسونگ یا HTC، در هر صورت شما همان تجربه عکاسی را خواهید داشت که کاربران لومیا روی تلفن ویندوزی خود دارند. البته منظور از تجربه عکاسی تا جایی است که نرم افزار و ادوات ویرایش عکس اجازه تغییر را بدهند.

برای افرادی که نمی دانند Lumia Camera چیست توضیحاتی آورده ایم. برای مثال، شما می توانید یک تصویر را هم با فلش و هم بدون نور بیندازید و سپس اگر از نتیجه راضی نبودید، در قسمت ویرایش عکس می توانید نور تصویر را بین دو عکس گرفته شده تنظیم کنید. ویژگی HDR اتوماتیک هم وجود دارد و یا حتی می توانید با فشردن چند ثانیه ای دکمه شاتر، فیلم برداری در حالت 4K با نرخ فریم 24 را آغاز کنید.

در این بین می توانید فریم های مشخصی را انتخاب کرده و آن را به عنوان یک عکس مورد استفاده قرار دهید. در آخر، اپ جدید نسبت به قبل بهینه تر شده و سرعت بالایی پیدا کرده است.

مضاف بر همه این موارد، سخنگوی مایکروسافت گفته که قابلیت بهبود اتوماتیک تصاویر در اپلیکیشن ویندوز 10 وجود دارد. این ویژگی به کاربران اندروید و iOS هم اجازه می دهد که تصاویر خود را در وان درایو آپلود کرده و از طریق پی سی، تصاویر خود را با برنامه تغییر دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی