ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فیل اسپنسر: استریم از پی سی روی اکس باکس وان هم در دستور کار قرار دارد؛ انحصاری های بیشتر در راه ویندوز 10

شب گذشته برای پی سی گیمرها جذاب و جالب بود. مایکروسافت بالاخره پس از سال ها دوباره چتر حمایتی خود را باز کرده و می خواهد به شیوه ای شایسته نیاز طرفداران خود را پاسخ ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۸:۳۰

شب گذشته برای پی سی گیمرها جذاب و جالب بود. مایکروسافت بالاخره پس از سال ها دوباره چتر حمایتی خود را باز کرده و می خواهد به شیوه ای شایسته نیاز طرفداران خود را پاسخ دهد.

از همین رو، فیل اسپنسر به روی استیج آمد تا نکاتی جدید را با ما در میان بگذارد. از انتشار Fable Legends روی پی سی (همزمان با اکس باکس وان) گرفته تا قابلیت استریم بازی های اکس باکس وان روی پی سی و تبلت های ویندوزی.

پس از اتمام مراسم، اسپنسر به سوالات متعددی پاسخ داد که از میان آن ها چند مورد نظر ما را به خود جلب کرده. در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اسپنسر می گوید، Fable Legends تنها عنوان انحصاری اکس باکس وان نیست که قرار است برای پی سی منتشر شود: "امروز، ما اعلام کردیم که Fable Legends را به پی سی های مجهز به ویندوز 10 می آوریم، همزمان با اکس باکس وان در سال 2015. Fable Legends فقط اولین فرنچایز بزرگ استودیوهای مایکروسافت است که به ویندوز 10 می آید و ما در ماه های آتی، چیزهای بیشتری برای به اشتراک گذاشتن با شما داریم."

Halo: The Master Chief Collection و Sunset Overdrive محتمل ترین گزینه های ممکن هستند چرا که از مدت ها پیش شایعات و گزارش های متعددی در رابطه با آن ها به گوش مان رسیده بود.

در مورد استریم بازی ها روی پی سی و تبلت هم حتما شنیده اید. ورژن کنونی این تکنولوژی، به اکس باکس اجازه استریم با نرخ فریم 30 و رزولوشن 720p رو می دهد اما هدف نهایی مایکروسافت ارتقای دو عدد به 60 و 1080p است.

و در آخر، آیا عکس این اتفاق هم ممکن است؟ یعنی ما می توانیم بازی های پی سی را هم روی اکس باکس بازی کنیم؟ احتمالا بله، اسپنسر می گوید تیم ها سخت در تلاشند تا این اتفاق را امکان پذیر کنند اما مسلما اولویت با استریم از اکس باکس وان به روی پی سی و تبلت است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی