ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ اهداف بزرگی برای تلویزیون های تایزنی خود دارد

آنچنان که به نظر می رسد سامسونگ هدف های والایی برای پتلفرم خانگی خود، تایزن داشته و قصد استفاده از آن را در نیمی از تلویزیون های هوشمند تولید امسالش دارد. بر اساس گفته های آقای Hyun-suk، ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۶ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

آنچنان که به نظر می رسد سامسونگ هدف های والایی برای پتلفرم خانگی خود، تایزن داشته و قصد استفاده از آن را در نیمی از تلویزیون های هوشمند تولید امسالش دارد.

بر اساس گفته های آقای Hyun-suk، یکی از مسئولین در بخش تلویزیون های سامسونگ در نمایشگاه CES، کمپانی کره ای در نظر دارد تا در سال میلادی جاری 60 میلیون دستگاه تلویزیون به فروش برساند. این گفته ها سپس از سوی یکی از سخنگویان غول کره ای نیز تایید شدند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

نکته جالب در خبر تولید 60 میلیون تلویزیون اینجاست که سامسونگ در نظر دارد تا نیمی از این حجم تولید را با پلتفرم تایزن به بازار روانه سازد. در برنامه های بلند مدت این کمپانی برای تلویزیون های هوشمند هم البته هدف های جالبی به چشم می خورد: تمام تلویزیون های ساخت این کمپانی تا سال 2017 قابلیت اتصال به اینترنت را خواهند داشت.

سامسونگ از سخن گفتن در مورد هدف خود در مورد اینکه قصد دارد چه تعداد تلویزیون تایزنی را به فروش برساند، امتناع ورزیده است. یکی از تحلیلگران موسسه Nomura بر این اعتقاد است: «رواج دادن تایزن به واسطه ی استفاده از آن در تلویزیون های هوشمند برای غول کره ای ریسک بسیار کمتری در مقایسه با تلفن های هوشمند دارد.»

در صورتی که کره ای ها تصمیم به فعال کردن تایزن در این حجم از تلویزیون های خود نمایند، این پلتفرم را بسیار سریع تر از تلفن های هوشمند به دست مصرف کنندگان رسانده اند. از سوی دیگر در برنامه بلند مدت سامسونگ و اهدافش برای تولیدات سال 2017 و تلویزیون های متصل به اینترنت، محصولاتی با همه محدوده های قیمتی حتی تلویزیون های ارزان قیمت به چشم می خورد و این امر صرفا با استفاده و بومی سازی تایزن در ریشه این محصولات تحقق می پذیرد.

اما سامسونگ در زمینه استفاده از تایزن در تلفن های هوشمند صرفا بر روی محدوده قیمت اقتصادی تمرکز کرده و در چند روز گذشته نیز بالاخره پس از اما و اگر بسیار، تلفن همراهی تایزنی با قیمت 100 دلار در هند معرفی نمود.

تحلیلگر Nomura همچنین بر این باور است که سامسونگ به پلتفرم شخص ثالث (اندروید) به شکل دائمی متکی خواهد ماند. اما داستان تلویزیون ها متفاوت بوده و سامسونگ نیازی به نگرانی در خصوص رابطه خود با گوگل که برای مدت زمان زیادی در سری تلفن های هوشمند گلکسی از همکاری اش بهره برده، نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • aanrmam
    aanrmam | ۶ بهمن ۱۳۹۳

    تلویزیون های سونی بهترین هستند راستی نازکترین هم زد چند هفته پیش

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۶ بهمن ۱۳۹۳

    تلوزیون های سامسونگ در کنار الجی از بهترین ها هستن و این امر بر هیچکس پوشیده نیست ، الان شرکتا برای اینکه از بین نرن باید تو چند زمینه تلاش داشته باشد تا سود ناشی از یک بخش رو صرف سود قسمت محبوب کنن و سامسونگ این امر رو خوب فهمیده

    • shabgard
      shabgard | ۶ بهمن ۱۳۹۳

      دایی همه جا تعصبی نباش برترین تلویزیون ساز ها الجی و سونی هستند......

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی