ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعات تلفن هوشمند جدید اچ تی سی با نام D826W لو رفت

سازمان استانداردسازی ابزارهای مخابراتی در چین به تازگی محصول اعلام نشده ای از سوی اچ تی سی را تست کرده که جزئیات و اطلاعات مربوط به آن در سایت منبع خبر درج شده است. مدل ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ بهمن ۱۳۹۳ | ۲۱:۰۰

سازمان استانداردسازی ابزارهای مخابراتی در چین به تازگی محصول اعلام نشده ای از سوی اچ تی سی را تست کرده که جزئیات و اطلاعات مربوط به آن در سایت منبع خبر درج شده است.

مدل این تلفن همراه D826W اعلام شده و از یک چیپست 1.7 گیگاهرتزی و همچنین 2 گیگابایت رم بهره می برد. این اسمارت فون دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزلوشن 1080p بوده و 16 گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

درست مانند بسیاری از محصولاتی که به تازگی از سوی HTC ارائه شده اند یک درگاه میکرو اس دی نیز برای تلفن هوشمند مورد بحث در نظر گرفته شده که از کارت های حافظه تا 128 گیگابایت پشتیبانی می کند.

یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در قسمت عقب محصول خود نمایی می کند و گفته شده که در قسمت جلوی آن نیز «یک دوربین ابر پیکسلی» قرار دارد که احتمالا از فناوری UltraPixel اچ تی سی بهره می برد. این دستگاه همچنین از استاندارد LTE چینی پشتیبانی می کند.

آبنبات چوبی یا همان نسخه 5.0.1 اندروید از جمله مزایای مهم این تلفن هوشمند است و به همین دلیل می توان D826W را نخستین محصول بهره مند از این نسخه در بازار چین خواند.

نوع چیپست به کار رفته در D826W مشخص نیست اما مابقی مشخصات آن نشان می دهد که این اسمارت فون احتمالا از نوع میان رده یا بالاتر است.

البته شایعاتی شنیده می شود که دستگاه مورد بحث احتمالا از یک چیپست اسنپدراگون 805 بهره می برد اما تابحال سابقه نداشته که کمپانی سازنده، چیپست مورد استفاده خود را از نوع 2.7 گیگاهرتزی به مدل 1.7 گیگاهرتزی تنزل دهد.

احتمالا تراشه مورد استفاده در این اسمارت فون از سوی مدیا تک یا کوآلکام تأمین شده که اگر کوآلکام کلید این معما باشد پیش بینی می شود چیپست مورد بحث اسنپدراگون 610 باشد که در واقع نسل جدیدی از پردازنده های 64 گیگاباتی 4 هسته ای شرکت سازنده است.

با این همه، مدیاتک نیز گزینه های بسیاری برای اچ تی سی دارد که احتمال استفاده از آنها نیز کم نیست. اما مدل هایی که سازگاری لازم با استاندارد 4G LTE را دارند همانند محصول کوآلکام از نسل جدید هستند: در هر حال به نظر می آید که در این محصول اچ تی سی از یک پردازنده 64 بیتی بهره گرفته شده باشد.

این تلفن جدید همچنین در قالب رنگ های متنوعی موجود خواهد بود که عبارتند از سفید کلاسیک، صورتی، آبی، آبی-مشکی، آبی-خاکستری و مشکی.

در حال حاضر هیچگونه اطلاعاتی در مورد زمان عرضه یا قیمت D826W موجود نیست و حتی جزئیات مربوط به امکانات آن نیز کاملا مشخص نشده چراکه هیچگونه توضیحی در مورد باتری یا اسپیکرهای Boomsound آن به میان نیامده و حتی نمی توان نوع اسپیکرهای بالایی و یا پایینی اش را تشخیص داد.

احتمال می رود که اچ تی سی به روش تازه ای برای استفاده از فناوری صوتی Boomsound دست پیدا کرده باشد یا شاید اسپیکرهای یاد شده را روی این محصول به کار نبرده است. نظر شما چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • reza haghani
    reza haghani | ۷ بهمن ۱۳۹۳

    چقد طراحی های جدید اچ تی سی نازه دمش گرم خیلی خوشگلن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی