ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ 75 درصد از چیپست های A9 اپل را تولید می کند

در طول روزهای گذشته خبرهای مرتبط با تولید چیپست A9 اپل را به اطلاعتان رسانده بودیم. در آخرین خبرها آمده بود که کمپانی تایوانی  TSMC مسئول تهیه و ساخت 50 درصد از چیپست مورد نیاز اپل ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۶ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۳

در طول روزهای گذشته خبرهای مرتبط با تولید چیپست A9 اپل را به اطلاعتان رسانده بودیم. در آخرین خبرها آمده بود که کمپانی تایوانی  TSMC مسئول تهیه و ساخت 50 درصد از چیپست مورد نیاز اپل است. در خبر دیگری نیز شنیده بودیم که تنها 30 درصد از ساخت چیپست A9 اپل به کمپانی TSMC خواهد رسید اما حالا با توجه به آخرین اخبار رسیده از کره ی جنوبی، ساخت 75 درصد از چیپست های مورد نیاز اپل به نام A9 را سامسونگ عهده دار خواهد شد.

به نقل از گزارش روزنامه کره ای Maeil Business در عصر روز یک شنبه به وقت سئول، سامسونگ 75 درصد چیپست های A9 اپل را در کارخانه ی خود در شهر Austin و در ایالت تگزاس تولید خواهد نمود.

این روزنامه در گزارشی که ارائه داد از اعداد و ارقام مربوط به سودآوری این تجارت برای شرکت کره ای و همچنین سازنده مابقی 25 درصد چیپست های اپل سخنی به میان نیاورد. البته همچنان اعتقاد بر این است که TSMC در ساخت پردازنده بعدی اپل سهیم خواهد بود و دلیل این امر نیز مشارکت 100 درصدی این کمپانی در ساخت چیپست های A8 و A8X برای آیفون های 6 و 6 پلاس و آیپد ایر 2 در گذشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • پیمان
    پیمان | ۳۰ مرداد ۱۳۹۴

    سامسونگ و اپل سودشو میبرن
    شما هم اینجا بزنید سرو کله هم بعد بگید ما چرا عقبیم

  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی