ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انجام تست بنچمارک روی Exynos 7420

با این پیش بینی که برخی از نسخه های Galaxy S6 سامسونگ احتمالا همراه با چیپست Exynos 7420 عرضه خواهند شد، سایت Geekbench نیز اقدام به انجام یک تست بنچمارک روی این تراشه نموده است. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۵:۳۰

با این پیش بینی که برخی از نسخه های Galaxy S6 سامسونگ احتمالا همراه با چیپست Exynos 7420 عرضه خواهند شد، سایت Geekbench نیز اقدام به انجام یک تست بنچمارک روی این تراشه نموده است.

در این تست امتیاز Exynos 7420 در حالت تک هسته ای برابر با 1520 و در وضعیت چند هسته ای 5478 اعلام شد. احتمال می رود که این تست به دنبال ارائه نمونه ای از اسمارت فون Galaxy S6 به سایت یاد شده انجام گرفته باشد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید سرعت کلاک این چیپست 1.5 گیگاهرتز اعلام شده که این مسأله نیز احتمالا از آن جهت است که در زمان تست پردازنده iهسته های Cortex A-53 آن در حال فعالیت بوده.

geek

این چیپست مبتنی بر تکنولوژی big.LITTLE از هسته های پیش تر یاد شده برای انجام وظایف سبک تر و از Cortex A-57 در انجام وظایف سنگین تر استفاده می کند.

اما یکی از نکات جالبی که از این تست بنچمارک به دست آمده آن است که نسخه Galaxy S6 ارائه شده به سایت Geekbench علیرغم حدس و گمان های انجام گرفته دال بر وجود رم 4 گیگابایت، مجهز به یک رم 3 گیگابایتی است.

البته چون تلفن هوشمند بررسی شده، احتمالاً نمونه اولیه ای از Galaxy S6 بوده، هنوز هم شانس آنکه پرچمدار بعدی سامسونگ مجهز به یک رم چهار گیگابایتی باشد بسیار بالاست، هر چند که تست بنچمارک An Tu Tu نیز حاکی از وجود رمی با ظرفیت 3 گیگابایت بوده است.

گفتنی است که در تست An Tu Tu نسخه بررسی شده از Galaxy S6 مجهز به یک چیپست اسنپدراگون 810 بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • مرتضی توسلی
    مرتضی توسلی | ۷ بهمن ۱۳۹۳

    چیپ های سامسونگ قدرت بالایی دارند ولی مصرف انرژی و گرمای آن(البته در گلگسی اس 2 بنده)بالا بود .من همین آلان مدرن کمبت 5 و bia3 را بدون لگ بااندکی افت فریم بازی می کنم مشکلی هم نداشته ام!!!

  • احمدM2
    احمدM2 | ۷ بهمن ۱۳۹۳

    به این مورد توجه کنید که سامسونگ از زمان اس2 روی معماری ارم کار میکنه و تو اس4 شروع به استفاده از بیگ لیتل کرد و در نوت4 از هسته های 53 و 57 در حالت 32 بیتی استفاده کرد و به خوبی چیپش رو پایدار و خنک نگه داشت و در 7420 با ارائه معماری 64 بیتی چیپ تکمیل میشه
    اما کوالکام داره یه دفعه میپره وسط بیگ لیتل و 64 بیتی و .... خوب مسلمه که تو این زمینه چیپ اگزینوس سامسونگ میتونه خیلی قویتر و بدون اشکال ظاهر بشه و به نظرم عاقلانه تره که سامسونگ از اگزینوس خودش تو اس6 استفاده کنه ... الان بهترین موقعیته

  • SAMSUNG
    SAMSUNG | ۷ بهمن ۱۳۹۳

    فــــقــــط ســـامـــســـونـــگ

    J U S T S A M S U N G

    بقیه ول معطلن

  • amir hosein
    amir hosein | ۷ بهمن ۱۳۹۳

    انشا الله7420 رو فقط روی گوشی های سامی نبینیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی