ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

هوآوی با تلفن هوشمند Mate7 Compact به MWC 2015 می آید [شایعه]

هوآوی قبلا اعلام نموده بود که در تاریخ اول مارس (دهم اسفند) رویداد اختصاصی خود را در کنفرانس جهانی موبایل و در شهر بارسلون برگزار خواهد کرد اما اطلاعات بیشتری در خصوص اینکه قصد معرفی چه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۷ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۳:۳۰

هوآوی قبلا اعلام نموده بود که در تاریخ اول مارس (دهم اسفند) رویداد اختصاصی خود را در کنفرانس جهانی موبایل و در شهر بارسلون برگزار خواهد کرد اما اطلاعات بیشتری در خصوص اینکه قصد معرفی چه محصولی دارد را در اختیار رسانه ها قرار نداد.

بر اساس گفته های وبسایت ایتالیایی HDBlog؛ کمپانی چینی قصد معرفی نسخه کوچک تری از تلفن هوشمند Ascend Mate7 را در سر می پروراند که به نظر می رسد نام  Mate7 Compact را نیز برای آن برگزیده است. گویا هوآوی قصد دارد تا در آینده از برند Ascend کمتر در میان نام تلفن های هوشمندش بهره گیرد و موبایل جدید هم آغازی بر همین نوع نام گذاری ها خواهد بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بنا به گزارش های رسیده از وبسایت HDBlog، تلفن جدید هوآوی به نام  Mate7 Compact از صفحه نمایشی 5.5 اینچی بهره خواهد گرفت و به احتمال زیاد این موضوع برای طرفداران این برند چینی که از سایز 6 اینچی Mate7 ناراضی بودند جذاب خواهد بود.

اطلاعات دیگری از این تلفن همراه در دسترس نیست اما اعتقاد بر این است که موبایل مورد بحث با بدنه ای نازک و فلزی و همچنین بهره گیری از پردازنده ساخت خود کمپانی هوآوی به نام HiSilicon Kirin پا به سالن های بارسلون خواهد گذاشت.

البته کمپانی چینی قصد عرضه تلفن های همراه دیگری را نیز در کنفرانس جهانی موبایل دارد اما به نظر می رسد برای معرفی پرچمدار بعدی اش، یعنی P8، مراسم جداگانه ای ترتیب خواهد داد. برای رونمایی رسمی از Mate 8 هم اندکی زود است. لازم به ذکر است که کنفرانس جهانی موبایل، ماه آینده در شهر بارسلون شروع خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی