ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بارش طرح های زمستانی در همراه اول

همراه اول با اجرای کمپین «بارش طرح های زمستانی»، تخفیف های گوناگونی را به مشترکین خود در طرح های مختلف ارائه می دهد. مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول با فعالسازی طرح های «از این ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۸ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۷:۱۵

همراه اول با اجرای کمپین «بارش طرح های زمستانی»، تخفیف های گوناگونی را به مشترکین خود در طرح های مختلف ارائه می دهد.

مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول با فعالسازی طرح های «از این جیب به اون جیب»، «سیم کارت دانشجو»، «یه همراه معتبر»، «روزهای گرم حرفی»، «انتقال تماس»، «بسته های قیمتی»، «بسته های مکالمه خانواده»، «هدف رو بزن»، «شتاب در پرداخت» و  «شارژ فوق العاده» می توانند از تخفیفات ویژه ای بهره مند شوند.

برای اطلاع از این تخفیف ها در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از این جیب به اون جیب

قیمت سیم کارت های اعتباری 10 هزار تومان در طرح از «این جیب به اون جیب» است که شامل 5هزار تومان اعتبار اولیه و 5 هزار تومان اعتبار هدیه پس از اولین شارژ خواهد بود. یعنی پس از خرید سیم کارت اعتباری با اولین شارژ می توانید از 5 هزار تومان اعتبار هدیه استفاده نمایید.

سیم کارت دانشجو

این سیم کارت ها با قیمت 5 هزار تومان و 3 هزار تومان اعتبار به افرادی که کارت دانشجویی ارائه دهند، واگذار می شود که قابلیت استفاده از طرح جمعه های رویایی را دارند. در طرح مذکور مشترک می تواند به صورت رایگان در روزهای جمعه تماس برقرار کند بدون آنکه محدودیتی را در زمان و تعداد مکالمه داشته باشد. برای اجرای این طرح باید کد #44*111* را شماره گیری کنید.

یه همراه معتبر

در این طرح می توانید سیم کارت های دائمی همراه اول را با قیمت 165 هزار و 600 تومان خریداری نمایید. برای این کار می توانید از دفاتر خدمات ارتباطی یا فروشگاه های همراه اول به صورت حضوری و یا از سامانه فروش سیم کارت همراه اول به صورت غیر حضوری خریداری کنید.

روزهای گرم حرفی

در این طرح کلیه مشترکین دائمی و اعتباری می‏ توانند تنها با پرداخت هزار تومان در طول روز از 60 دقیقه (یک ساعت) مکالمه درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) از ساعت 7 تا 23 بهره مند شوند. برای خرید بسته کد #3361*111* را شماره گیری کرده و یا عدد 1 (لاتین) را به شماره 8064 پیامک کنید. ضمنا برای استعلام زمان باقی مانده طرح کد #3360*111* را شماره گیری نموده و یا عدد صفر (لاتین) را به شماره ذکر شده ارسال نمایید.

روزهای گرم حرفی
روزهای گرم حرفی

انتقال تماس

در این طرح مشترکین همراه اول می توانند تماس های ورودی خود را در حالت های مختلف به یک شماره تلفن ثابت انتقال دهند (Call Forward).

بسته های قیمتی

این اپراتور بر اساس سطوح مصرف مشترکان خود اقدام به طراحی پیشنهادهای مختلف برای کاربران دائمی نموده و برای مدت محدودی بسته های اینترنت پرسرعت «نوترینو» به صورت رایگان به مشترکین داده خواهد شد.

بسته های قیمتی
بسته های قیمتی
فعال سازی بسته های قیمتی
فعال سازی بسته های قیمتی

بسته های مکالمه خانواده

امکان مکالمه نامحدود همراه اول و همچنین دو طرفه بین دو مشترک را در قالب بسته‌های مکالمه خانواده فراهم شده است. اگر مشترک دائمی این اپراتور هستید، یک بسته ماهانه 500 یا هزار دقیقه ای درون شبکه بخرید، آن را با یک یا دو مشترک دائمی دیگر به اشتراک بگذارید و بدین ترتیب کلیه مکالمات شما با ایشان و بالعکس تا 30 روز رایگان خواهد شد. هزینه بسته 500 دقیقه ای 28 هزار و 500 تومان و قیمت بسته هزار دقیقه ای 57 هزار تومان است.

بسته های مکالمه خانواده
بسته های مکالمه خانواده
فعالسازی و استعلام بسته های مکالمه خانواده
فعالسازی و استعلام بسته های مکالمه خانواده

هدف رو بزن

در این طرح مشترکان دائمی براساس میانگین مصرف شش ماه اخیر به گروه های مختلف تقسیم می شوند و برای هر مشترک، یک هدف مشخص می شود که در صورت رسیدنِ مصرف به این هدف، دو برابر همین مبلغ را به صورت درون شبکه (یعنی شماره های همراه اول و تلفن های ثابت) هدیه می گیرد. به عنوان مثال، اگر هدف تعیین شده 2 هزار تومان باشد، با رسیدن به 2 هزار تومان کارکرد، مبلغ 4 هزار تومان هدیه برای مشترک فعال می شود.

هدف رو بزن
هدف رو بزن

شتاب در پرداخت

اپراتور یاد شده در راستای تشویق کاربران در پرداخت به موقع قبوض خود، به کلیه مشترکان دائمی که قبض پایان دوره هر ماه را تا بیستم ماه بصورت غیرحضوری پرداخت نمایند، علاوه بر ارائه یک روز مکالمه رایگان درون شبکه به عنوان هدیه، آنها را در قرعه کشی ماهانه یک دستگاه خودروی پراید و 100 دستگاه گوشی P6 هواوی نیز شرکت می دهد.

فعالسازی هدیه شتاب در پرداخت
فعالسازی هدیه شتاب در پرداخت

شارژ فوق العاده

مشترکان اعتباری همراه اول با وارد کردن کد اعتبار خریداری شده به شکل #رمز شارژ*142*می توانند از 30 درصد شارژ بیشتر در مدت یک تا 3 روز بهره مند شوند.

شارژ فوق العاده
شارژ فوق العاده
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • گمنام
    گمنام | ۱۰ بهمن ۱۳۹۴

    سلام دپستان گلم،،این همراه اول کلا خودشو مسخره کرده نه یه طرح درستی نه یه برنامه جالبی هیچی نداره قیافه هم نداره،،آنتن دهیشم که افتضاح ولی هرچیم که ازین ناله نامه هاهم مینویسیم انگار باآقای دایورت حرف میزنی،،آهای آقای مسئول یه فکری به حال آنتن دهی همراه اول بکن..

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی