ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با Alfred Remote، آیفون و آیپدتان را به کنترلر مک تبدیل کنید

کنترل سیستم های عامل رایانه ای با موبایل و تبلت، از جمله اعمالی هستند که اپلیکیشن ها انجام آنها را برای شما فراهم خواهند کرد. Alfred Remote اپلیکیشن جدیدی است که امروز در آیتونز منتشر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

کنترل سیستم های عامل رایانه ای با موبایل و تبلت، از جمله اعمالی هستند که اپلیکیشن ها انجام آنها را برای شما فراهم خواهند کرد.

Alfred Remote اپلیکیشن جدیدی است که امروز در آیتونز منتشر شد. با نصب این ابزار کاربردی روی آیفون و آیپد، قادرید از این دو گجت به عنوان یک کنترلر پیشرفته برای کنترل رایانه مک خود استفاده کنید.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید.

قیمت اپلیکیشن موبایل آلفرد ریموت 4.99 دلار است، اما پیش از خرید آن می بایست به دانلود نسخه نرم افزاری آن (آلفرد 2) برای مک اقدام کنید. این نسخه نرم افزاری را می توانید به صورت رایگان دریافت کرده یا نسخه Powerpack اش را خریداری کنید.

بسته به این که کاربر نسخه Powerpack آلفرد در مک باشید یا خیر، امکاناتی که در اختیار شماست متفاوت خواهد بود. اگر از نسخه نرم افزاری رایگان استفاده کنید، امکاناتی مثل قفل کردن، ری استارت، خروج از حساب کاربری، خاموش و روشن کردن مک، خالی کردن سطل زباله و خروج از تمام نرم افزارها را می توانید تنها با یک کلیک روی آیفون و آیپدتان انجام دهید.

213

مضاف بر موارد یاد شده، اعمال دیگری همچون باز کردن نرم افزارها، باز کردن فایل ها و فولدرهای مختلف و بازکردن وبسایت ها و بوکمارک های ذخیره شده از قابلیت های نسخه معمولی آلفرد محسوب می شوند.

با این حال اگر Powerpack را خریداری کنید، از امکانات بسیار کاربردی تری بهره مند خواهید شد. این امکانات شامل کنترل کامل آیتونز، انتقال یادداشت های متنی به مک و ایجاد بی نهایت Workflow به سلیقه خودتان می شوند.

با استفاده از این قابلیت می توانید با ایجاد ارتباط میان اعمال چند اپلیکیشن با هم، کاری کنید که آلفرد ریموت این اعمال زنجیره ای را به صورت خودکار برایتان انجام دهد. بی نهایت Workflow را قادرید با کمک این اپلیکیشن طراحی کرده یا اینکه با مراجعه به تالار گفتگوی آلفرد، نسخه های حاضر و آماده شان را در قالب یک Packal برای اپلیکیشن موبایلی دریافت کنید.

برای اجرای اپلیکیشن موبایل آلفرد به  حداقل iOS 7 و برای نرم افزار آن روی مک به نسخه 10.8 OSX احتیاج خواهید داشت.

Alfred Remote

Alfred Remote

سازنده: Running with Crayons Ltd قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 1.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • الهام
    الهام | ۲۲ مرداد ۱۳۹۴

    سلام ممنون از مطالب خوبتون
    سوالی که داشتم اینه که آیا با این برنامه میشه اسلایدها رو کنترل کرد مخصوصا با برنامه رایگانش.
    من دنبال یه نرم افزار خوب صرفا برای این کار هستم مخصوصا اگه راه ارتباطی آیفون به عنوان کنترلر با مک بوک از طریق بلوتوث باشه که چه بهتر.
    ممنون میشم جواب بدید با تشکر

  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • abolfazl nasri
    abolfazl nasri | ۹ بهمن ۱۳۹۳

    تشكر بسيار خيلي دنبال همچين برنامه اي بودم

  • peyman
    peyman | ۹ بهمن ۱۳۹۳

    دوستان اپلي پيشنهاد ميكنم هرچه زودتر به ios8.1.3 آپديت كنيد،واقعأ عاليه! مصرف باطريش خيلي كم شده! سرعت دستگاه حتي در لود كردن بازي هاي سنگين بسيار زياد شده و انيميشن ها سريعتر شدن و البته مقداري از حافظه ازاد ميشه!با اين كه به نظر ميرسه آپديت كوچيكيه ولي از هر لحاظ بهتر شده!

    • محمد کاظمی
      محمد کاظمی | ۹ بهمن ۱۳۹۳

      چشم.بزار آیفون 6 بگیرم حتما اینکارو میکنم :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی