ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

خلق تصاویر زیبا با اپلیکیشن عکاسی Camu

Camu یکی از اپلیکیشن های برگزیده سال 2014 در iOS، بالاخره برای اندروید عرضه شد تا کاربران این سیستم عامل هم بتوانند لذت عکاسی با امکانات جالب آن را تجربه کنند. مهم ترین مزیت استفاده از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

Camu یکی از اپلیکیشن های برگزیده سال 2014 در iOS، بالاخره برای اندروید عرضه شد تا کاربران این سیستم عامل هم بتوانند لذت عکاسی با امکانات جالب آن را تجربه کنند.

مهم ترین مزیت استفاده از Camu، سهولت و سرعت بالای کار در محیط آن است. از این رو می تواند گزینه بسیار مناسبی برای جانشینی با اپلیکیشن دوربین اندروید محسوب شود.

با استفاده از این اپلیکیشن می توانید عکس های مربعی، نصف شده و یا به صورت کلاژهای دو، سه و چهارتایی بگیرید. جالب اینجاست که ساخت این کلاژها فقط محدود به عکس های اپلیکیشن نیست، بلکه می توانید از تصاویر گالریتان هم برای خلق تصاویر ترکیبی بهره ببرید.

برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن، در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

دستورات لازم برای تنظیم فوکوس، روشنایی تصویر، شدت فیلتر و تغییر حالت کادر در این اپلیکیشن به سادگی و با یک اشاره انگشت انجام می دهید و به هیچ عنوان نیازی به فشردن آیکن های مختلف در Camu نخواهید داشت.

345

تعدادی فیلتر زنده نیز در Camu در اختیار شما قرار داده شده که چه پیش از گرفتن عکس و چه پس از آن، کافیست با کشیدن انگشت به سمت چپ به سادگی آن ها را تعویض کنید. البته امکان استفاده از این فیلترها برای فیلمبرداری هم مهیا شده.

اگر می خواهید سلفی های شفاف و بدون لرزش تصویر بگیرید، با تعیین تایمر قادرید لحظه مناسب گرفتن عکس را به دستان Camu بسپارید؛ اپلیکیشن به طور هوشمند، با تشخیص حرکت سوژه، زمانی که ثابت شدید از شما عکس خواهد گرفت.

بعد از این که تصویرتان را گرفتید، حالا نوبت به ویرایش آن می رسد. در این قسمت امکاناتی مثل اضافه کردن متن، تغییر فیلتر، زوم کردن روی عکس و اضافه کردن افکت Blur را خواهید داشت. تعدادی متن مثل جملات شعاری و ضرب المثل به صورت پیش فرض در اپلیکیشن گنجانده شده، اما در صورت تمایل می توانید خودتان بر روی عکسی که گرفته اید جمله ای را تایپ کنید.

این قسمت با یک باگ عجیب رو به روست. اگر کلمه ای را اشتباه تایپ کردید، به هیچ عنوان قادر نیستید با بک اسپیس کار خود را اصلاح کنید. بلکه برای حل این مشکل چاره ای جز باز و بسته کردن اپلیکیشن نخواهید داشت. ضمن این که جای خالی گزینه ای برای اشتراک گذاری این عکس ها از محیط Camu به شدت احساس می شود.

با وجود این مشکلات، Camu یکی از سریع ترین و کاربردی ترین اپلیکیشن های عکاسی است. پیشنهاد می کنیم حتما آن را در گجت های اندرویدی و آیفون و آیپدهایتان امتحان کنید.

Camu

Camu

سازنده: Sumoing قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 14.8 / 12 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • کیپ کالم
    کیپ کالم | ۱۲ بهمن ۱۳۹۳

    عالیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی