ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن Google Now از این پس می تواند داده های اپهای شخص ثالث را نمایش دهد

پس از حرف و حدیث هایی متعددی که در این رابطه شنیده می شد بالاخره و از امروز Google Now امکان پشتیبانی از اطلاعات مرتبط به اپلیکیشن های شخص ثالث را نیز پیدا کرده است. ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

پس از حرف و حدیث هایی متعددی که در این رابطه شنیده می شد بالاخره و از امروز Google Now امکان پشتیبانی از اطلاعات مرتبط به اپلیکیشن های شخص ثالث را نیز پیدا کرده است. این امر بدان معناست که ابزار مورد اشاره از این پس علاوه بر آگاه سازی شما در رابطه با قرار های بعدی ثبت شده در تقویم تان می تواند داده ها و اطلاعات مختلف از اپلیکیشن های شخص ثالث غیر مرتبط به گوگل را نیز دریافت و آنها را در قالب اعلاناتی کارت مانند برایتان به نمایش درآورد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

لیست اپلیکیشن هایی که Google Now از این پس قادر است تا اطلاعات آنها را دریافت و به نمایش درآورد در حال حاضر شامل حدود ۴۰ عنوان می گردد و در بین آنها اپ هایی مانند Airbnb، Pandora و... حضور دارند.

بر اساس این امکان جدید در صورتیکه هر یک از اپهای اشاره شده در لیست پیشین بر روی تلفن هوشمند شما نصب شده باشند در زمان های مقتضی اعلانی کارت مانند را از طریق Google Now برایتان به نمایش در می آورند. مثلاً وقتی از یک پرواز تازه پیاده شده اید و در فرودگاه به سر می برید اپ Lyft با به کارگیری قابلیت مورد بحث قادر خواهد بود ناتیفیکیشنی را به شما نمایش داده و از طریق آن سئوال کند آیا به تاکسی نیاز دارید و یا خیر.

طبق گزارشی که وال استریت ژورنال در همین رابطه منتشر کرده اپ گوگل ناو هیچیک از اطلاعات کاربران بر روی تلفن های هوشمند را با اپ های شخص ثالث به اشتراک نخواهد گذاشت و برخی از کارت های ناتیفیکیشن نیز بر حسب محل استقرار فیزیکی کاربر فعال گشته و به نمایش در می آیند.

ضمناً پس از لمس هر کارت اپلیکیشن مرتبط به آن اجرا شده و اطلاعات مورد نیاز را بر حسب شیوه های معمول از شما دریافت می نماید. ناگفته نماند قابلیت مذکور تنها برای گوگل ناو نسخه ی اندروید پیاده سازی گشته و احتمالاً تا انتهای امروز و به صورت یک به روز رسانی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • سعید
    سعید | ۱۳ بهمن ۱۳۹۳

    سلام
    خدمت کارشناسان عزیز
    لطفا و خواهشا یک راهنمایی بفرمایید بابت فعال سازی گوگول ناو
    من چند وقت پیش تونستم باغیر فعال کردن گوگل سرویس و لاگ اوت کردن گوگوی اکانت،گوگل ناو رو فعال کنم.
    متاسفانه به تازگی بع علت uninstall کردن گوگل سرچ به حالت غیرفعال برگشت.
    پس از انجام دادن مراحل فعال سازی که در سایت های مختلف اعلام کردن و راه حل قبلی خودم با پیغام اجازه دسترسی با این اکانت به گوگل ناو به من داده نمیشه.
    آیا راه حل مناسبی وجود داره؟
    بازم شرمنده که طولانی شد مطلبم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی