ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با Tiny Apps، از کاربردهای 12 اپلیکیشن شناور به طور همزمان لذت ببرید

مالتی تسکینگ یا انجام چند کار به طور همزمان، مزیتی است که این روزها گجت ها با تکیه بر قدرت سخت افزاری بالایشان برای ما به ارمغان آورده اند. Tiny Apps اپلیکیشنی است که خود از 12 ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

مالتی تسکینگ یا انجام چند کار به طور همزمان، مزیتی است که این روزها گجت ها با تکیه بر قدرت سخت افزاری بالایشان برای ما به ارمغان آورده اند. Tiny Apps اپلیکیشنی است که خود از 12 ابزار مختلف تشکیل شده و آمده تا قدرت خود را در انجام چند وظیفه به طور همزمان، به رخ سایر اپلیکیشن های رقیب بکشاند.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید. 

گفتیم که Tiny Apps از دوازده ابزار مختلف تشکیل شده. این ابزارها یا بهتر بگوییم اپلیکیشن های کوچک، شامل ضبط کننده صدا، نقاشی، یادداشت برداری، مرورگر وب، موزیک پلیر، فهرست اپلیکیشن ها، کرنومتر، ویدئو پلیر، ویجت برنامه ها، ماشین حساب، فایل منیجر و مخاطبین می شوند.

بسته به قدرت سخت افزاری گجت و اندازه صفحه نمایش، تمام این ابزارک ها را می توانید به طور همزمان استفاده کنید. مثلا در عین وبگردی با ابزارک مرورگر، در یک گوشه صفحه نقاشی بکشید و در گوشه دیگر فیلم ببینید؛ قابلیت هایی بسیار عالی که در کمتر اپلیکیشنی پیدا خواهید کرد.

345

بهترین و زیباترین نکته در مورد Tiny Apps، امکان استفاده از ابزارک ها در کلیه صفحات موبایل است. بدین معنا که این ابزارک ها همواره روی صفحه نمایش باقی می مانند و با ورود به اپلیکیشن ها یا منوهای مختلف هم از جایشان تکان نمی خورند، مگر اینکه خودتان با اشاره انگشت جایشان را تغییر داده یا آنها را ببندید.

ضمنا امکان تغییر سایز تمام این ابزارک ها هم به سبک ویجت ها برایتان فراهم شده و حتی اگر کوچک ترین سایزشان هم به نظرتان بزرگ آمد، با کشیدن آنها به سمت چپ تصویر قادرید آنها را به شکل یک آیکن دایره ای کوچک درآورید.

البته توجه داشته باشید که هنگام استفاده همزمان از ویدئو پلیر و چند ابزار دیگر، با افت نسبی سرعت موبایل مواجه خواهید شد که رابطه مستقیمی با قدرت سخت افزاری گجت شما دارد. این اپلیکیشن فوق العاده خوب، خلاقانه و کاربردی را می توانید به رایگان برای گجت های اندرویدی تان دریافت کنید.

Tiny Apps

Tiny Apps

سازنده: Carsten Drösser قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • Parsa_P
    Parsa_P | ۱۱ بهمن ۱۳۹۳

    Lg هم داره خودش از اینا
    کلا یه دو سه تاش بدرد میخوره واقعا
    ماشین حساب . نوت . جیمیل

  • sam09ft
    sam09ft | ۱۱ بهمن ۱۳۹۳

    برنامه های نوت و ماشین حسابش برا استفاده سریع خوبن به نظرم بعضی موقع ها میخوای یادداشتی چیزی بنویسی سریع در میاری نمیری تو برنامه ها گشتن
    البته توی xperia این برنامه ها رو سریع با soft key سمت راست (اسمش رو نمیدونم ) میشه اورد بقیه رو نمیدونم :D

  • H A M E D
    H A M E D | ۱۱ بهمن ۱۳۹۳

    خوشمان نیامد...
    این برنامه ها جالبن ولی هیچ استفاده ای ندارن

مطالب پیشنهادی