ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پروژه تانگوی گوگل از وضعیت آزمایشی خارج شد

بخش تکنولوژی های پیشرفته گوگل و گروه های اجرا کننده پروژه هایش موسوم به ATAP مغزهای متفکر پشت محصولاتی مانند تلفن هوشمند ماژولار Ara و حسگر سه بعدی گجت های مانند خروجی پروژه تانگو هستند. تیم ATAP در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

بخش تکنولوژی های پیشرفته گوگل و گروه های اجرا کننده پروژه هایش موسوم به ATAP مغزهای متفکر پشت محصولاتی مانند تلفن هوشمند ماژولار Ara و حسگر سه بعدی گجت های مانند خروجی پروژه تانگو هستند.

تیم ATAP در کنار به سرانجام رساندن این پروژه ها، با محدودیت های سرسختانه ای نیز رو به رو است. این تیم معمولا دارای چهارچوب زمانی مشخصی برای به مرحله اجرا رساندن پروژه های خود بوده و پس از این مقطع و بعد از تصمیم گیری تیم های مدیریتی، یا پروژه های مذکور به دست فراموشی سپرده می شوند و یا به بخشی از گوگل تبدیل می گردند.

امروز تیم ATAP اخباری در خصوص سرنوشت نهایی پروژه تانگو را به اشتراک گذاشت و اینگونه به نظر می رسد که تانگو، جهت تکمیل به بخشی دیگری در گوگل سپرده خواهد شد. اما در نهایت مشخص است که شرکت یاد شده تصمیم به ساخت دوربین هایی دارد که می توان توسط آنها تصاویر جهان را به شکل سه بعدی به ثبت رساند و سپس به نظاره شان نشست.

کمپانی مورد بحث در سال گذشته و در میان کنفرانس I/O خود اذعان داشت که در سال ۲۰۱۵ ابزارهای مبتنی بر پروژه تانگو را به دست مصرف کنندگان خواهد رساند. در هر صورت، این خبر با وجود کوچک بودنش دارای اهمیت بسیاری بوده و عرضه این دسته از محصولات قادر به تاثیر گذاری زیادی بر روی زندگی روزمره افراد خواهند بود.

گوگل چند وقت پیش اولین تبلت حاصل از پروژه ی تانگو را به صورت عمومی رونمایی کرد و کاربران با استفاده از آن می توانستند مدل هایی سه بعدی از محیط اطراف خود تهیه نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی