ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل واچ های طلایی در گاو صندوق هایی ویژه محافظت می شوند

در هر طلا فروشی گاو صندوقی هم برای حفاظت از محصولات ارزشمند آن فروشگاه وجود دارد. طبق آخرین خبرها، اپل استور ها هم به زودی به گاو صندوق مجهز می گردند. اما دلیل این امر چیست؟ ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

در هر طلا فروشی گاو صندوقی هم برای حفاظت از محصولات ارزشمند آن فروشگاه وجود دارد. طبق آخرین خبرها، اپل استور ها هم به زودی به گاو صندوق مجهز می گردند. اما دلیل این امر چیست؟ بسیاری بر این باورند که علت این موضوع وجود نسخه هایی از ساعت اپل از جنس طلاست خواهد بود.

به نظر می رسد ساعت های طلایی اپل پس از نمایش بر روی میزها در اپل استورها، شب هنگام سر از گاو صندوق های مذکور در خواهند آورد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این گاوصندوق ها از طراحی سفارشی شده توسط اپل بهره می برند و با شارژر های MagSafe مناسب ساعت های هوشمند تولیدی کوپرتینو نیز هماهنگی دارند تا در طول شب و زمانی که در این محفظه نگهداری می شوند، برای صبح روز بعد شارژ شده و آماده به کار باشند. شرکت مذکور نصب این تجهیزات را در بسیاری از فروشگاه های خود شروع کرده تا در ماه آوریل و زمان عرضه ی ساعت های خود آمادگی لازم را داشته باشد.

هفته گذشته Jeremy Horwitz در وبسایت 9to5mac نقل کرد که به علت قیمت بالای این نسخه از ساعت ها، فروش آنها هم روند خاصی خواهد داشت. منابع مختلفی نیز خبر داده اند که قفسه ها در فروشگاه های اپل دستخوش تغییراتی در زمینه طراحی خواهند گشت و بنا شده تا بیشترین فضا به نمایش این دسته از محصولات تخصیص داده شود.

اپل در تلاش است تا به بهترین نحوه ساعت جدیدش را برای علاقه مندان به نمایش بگذارد؛ به احتمال بسیار زیاد مشتریان قادر خواهند بود تا این ساعت را در داخل فروشگاه بر روی مچ دست خود با بند های مختلفش امتحان کنند.

مدل آلمینیوم و شیشه ای Apple Watch Sport قیمتی برابر با ۳۴۹ دلار خواهد داشت. در گزارش های متعددی اذعان شده که مدل طلایی آن قیمتی بسیار بیشتر دارد و برای خریدش خرج کردن چندین برگه صد دلاری الزامی است. با این تفاسیر و با یک اتیکیت قیمت بسیار بالا، قرار دادن گاو صندوق و محلی برای حفاظت از این محصولات نیز منطقی به نظر می رسد.

در میانه ی ماه فوریه شرکت مورد بحث تصمیم دارد تا تعداد زیادی از کارمندان خود را به شهر های کوپرتینو در کالیفورنیا و آستین در تگزاس فرستاده و قابلیت های این ساعت را به آنها آموزش دهد تا آنها نیز قادر باشند دانش خود را در این زمینه به مشتریان انتقال دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • خشایار
    خشایار | ۱۲ بهمن ۱۳۹۳

    حاضرم ساعت "سیکو" قدیمی بابا بزرگم رو بندازم دستم ولی اپل واچ رو عمراااا :D

  • خشایار
    خشایار | ۱۲ بهمن ۱۳۹۳

    مورچه چیه که کله پاچش چی باشه؟!
    اپل چیه که ساعتش چی باشه؟!
    2.5 ساعت شارژ نگه میداره!!!!
    شارژرشم باشد ببندی به مچت با خودت ببری اینور اونور!!!!
    :D

  • خشایار
    خشایار | ۱۲ بهمن ۱۳۹۳

    من فقط منتظرم اپل ببینم کیا اپل واچ می خرن!
    فقط می خوام بخندما! :D
    چون این محصول دیگه بگی هیچی نداره هم زیادشه، کسایی می خرن جو گرفته شون اسااااااااااااااسی.
    ۲٫۵ ساعت شارژ نگه میداره!!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی