ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سگا ۳۰۰ کارمند خود را اخراج خواهد کرد

اگر چه در این اواخر اوضاع فروش بازی های ساخت شرکت سگا مانند Alien: Isolation و Football Manager 2015 بسیار خوب پیش رفته، اما با این حال این کمپانی قصد دارد تا تغییراتی در سازمان خود ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۸:۳۰

اگر چه در این اواخر اوضاع فروش بازی های ساخت شرکت سگا مانند Alien: Isolation و Football Manager 2015 بسیار خوب پیش رفته، اما با این حال این کمپانی قصد دارد تا تغییراتی در سازمان خود ایجاد نماید. تغییراتی که مشخصا کارمندان این شرکت از آنها خوشنود نخواهند شد.

این شرکت به تازگی اعلام نموده که قصد حذف ۳۰۰ فرصت شغلی را داشته و از کارمندانش خواسته تا در صورت امکان، به صورت داوطلبانه درخواست بازنشستگی دهند و از سوی دیگر تمرکزش را نیز بر روی بازی های موبایل و أنلاین انتقال خواهد داد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

شرکت سگا در بیانیه ای به کارمندان خود گفت: «بازنشستگی داوطلبانه باعث افزایش کارایی شرکت شده و از اخراج های ناخواسته جلوگیری خواهد نمود. هدف از انجام این کار نیز ارتقا سطح کیفی گروه های سازنده بازی است.»

سگا در ایالات متحده ضربه هایی نیز خواهد خورد. مرکز فرماندهی این کمپانی در آینده ای نزدیک از سن فرانسیسکو به شرق کالیفرنیا انتقال پیدا می کند و در این میان،‌ ۱۲۰ فرصت شغلی در بازه ی زمانی ۹ فوریه تا پایان مارس به طول کامل حذف خواهند شد. البته سگا در تلاش است تا کارمندانش را ترغیب به بازنشستگی زودهنگام و داوطلبانه نماید.

نماینده سگا در آمریکا، آقای John Cheng در این خصوص می گوید: «من مطمئن هستم که با نقل مکان به شرق کالیفرنیا، رشد بسیاری خواهیم کرد و تبدیل به شرکتی قدرتمند تر خواهیم شد. همچنین ما به خاطر از دست دادن عده ای از بهترین های این صنعت به شدت اندوهگین بوده و به جهت تلاش هایشان از آنها قدر دانی می کنیم.»

با وجود بازسازی و اخراج های صورت گرفته، کمپانی یاد شده اعلام کرد که عرضه تمامی بازی ها در موعد مقرر انجام خواهد شد و به قسمت توسعه بازی های کامپیوتری این شرکت صدمه ای وارد نمی گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • A.s.r.a.M
    A.s.r.a.M | ۱۲ بهمن ۱۳۹۳

    شاید بتلفید و کال اف و ... نوادگان سگا نامید !
    اما برای سگا احترامی بیش قائلیم !
    لطفا سکوت ....



    شورش در شهر ! یک عمر مجازی و باحال

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۲ بهمن ۱۳۹۳

    ســگا ، خاطرات شیرین از دوران کودکی ، از دورانی که می نشستی پاش و نا زمانی که برای ناهار صدات نمیکردن بلند نمیشدی ، وقتی نمیگیرفت گیماشو فوت میکردیم ، ماریو ، لاکپشت نینجا ، اون سگه ، یادش بخیر

  • عیسی
    عیسی | ۱۲ بهمن ۱۳۹۳

    جالبه بدونید کنسول سگا رو داره یه شرکت به ظاهر ایرانی هنوز که هنوزه داره میزنه اونم با قیمت 30 هزار تومن!!!! همین چند روز پیش تو بازار دیدم فک کنم روش نوشته بود محصولی از شرکت صبا
    به مغازه داره گفتم هنوز کسی سگا میخره گفت آره امروز یه پیرمرد خرید خیلی هم شنگول بود

  • سهیل
    سهیل | ۱۲ بهمن ۱۳۹۳

    وقتی دیگه هیچ اثری از کمودور نیست، وقتی دیگه کیس های افقی IBM را نمی بینیم، وقتی آتاری غیب می شه. وقتی نوکیا محو میشه، اریکسون دست به دست میشه، موتورلا پرپر میشه، و سگا دست و پا می زنه: احساس پیرشدن می کنی
    :(

مطالب پیشنهادی