ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمار فروش پهپاد ها در eBay به ۱۶ میلیون دلار رسید

روز به روز علاقه ی مشتاقان به مقوله ی پهپاد ها و کاربرد هایشان بیشتر می گردد. اخیرا فروشگاه اینترنتی eBay گزارشی منتشر نموده که بر اساس آن با آماری قابل توجه از مقدار فروش ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

روز به روز علاقه ی مشتاقان به مقوله ی پهپاد ها و کاربرد هایشان بیشتر می گردد. اخیرا فروشگاه اینترنتی eBay گزارشی منتشر نموده که بر اساس آن با آماری قابل توجه از مقدار فروش این محصولات رو برو می شویم. در این گزارش این گونه ذکر می شود که فروش این پرندگان از ماه مارس سال گذشته، گردش مالی ۱۶.۶ میلیون دلاری را در پی داشته و این فروشگاه ۱۲۷.۰۰۰ واحد از این دسته محصولات جدید را به مشتریانش عرضه کرده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

درون ها (drones) انواع متفاوتی دارند؛ با توجه به بودجه ی مصرف کننده، می توان مدلی اسباب بازی مانند و چهار پره خرید و یا به سراغ نسخه های گران قیمت تر رفت که مواد به کار رفته در آنها از فیبر کربن بوده و البته برای مقاصد خاصی نظیر فیلم برداری و عکاسی حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرند.

Print

پهپاد ها بیشترین میزان فروش در میان محصولات کنترل از راه دور را در دوره ی میان جشن شکر گذاری و کریسمس داشته اند. در این بازه ی زمانی، هر هفته ۷.۶۰۰ پهپاد در eBay به فروش رفته است.

در هفته ی پیش خبر سقوط یک پهپاد در کاخ سفید را بریتان نقل کردیم. نمونه ای که برای ورود به این محل استفاده شده بود DJI Phantom نام داشت که یکی از پرطرفدار ترین مدل های این دسته از محصولات هم است. قیمت این نسخه از ۴۸۰ دلار شروع شده و برای داشتن نمونه ای حرفه ای تر که دارای دوربین و دو باتری اضافه نیز هست باید هزینه ای معادل ۱.۴۶۹ دلار بپردازید.

از آن جایی که eBay تنها یکی از فروشگاه های عرضه این دسته از تولیدات است، آمار مذکور نشان دهنده رشد بسیار سریع استفاده و استقبال مصرف کنندگان از پهپاد هاست. اگر چه به پرواز درآوردن اینچنین پرنده ای در ایالات متحده، تا زمانی که از قوانین مربوط به این امر پیروی شود، منع قانونی ندارد ولی طبق قانون، پهپاد ها نمی توانند وارد حریمی مشخص در نزدیکی فرودگاه ها و باند های پروازی شوند. از سوی دیگر استفاده از درون ها در این کشور برای مقاصد تبلیغاتی نظیر عکاسی حرفه ای بدون داشتن مجوز سازمان هوانوردی فدرال غیر قانونیست.

این گونه پیش بینی شده که دهه ی آینده،‌ پهپاد ها گردش مالی ۸۲ میلیارد دلاری را به خود اختصاص خواهند داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • خشایار
    خشایار | ۱۳ بهمن ۱۳۹۳

    درسته حریم خصوصی رو به طور جدی می تونه به خطر بندازه ولی به بهانه ی حریم خصوصی نمیشه استفاده از پهباد ها و مزایای دیگه شون رو ممنوع کرد، باید قوانین و نظارت رو دقیق تر کرد.

  • اَلِــــــــکــــــس
    اَلِــــــــکــــــس | ۱۳ بهمن ۱۳۹۳

    همیشه وقتی ما (قشر کم درآمد) یه چی میخریم فردا براش قانون وضع میشه. حالا که فقط پولدارا (البته ببخشید) و فیلمبردارا دارن قانون نمیذارن. کافیه پس فردا دقیقا همین پهباد بشه 200 دلار ! کاشکی زودتر قوانین براش وضع کنن. البته ما هم بتونیم بخریم ! مخصوصا همین DJI رو :-D

  • rodrigez
    rodrigez | ۱۳ بهمن ۱۳۹۳

    وقتی اسم شرکت e bay رو میشنوم یاد جدا شدنش از PayPal می افتم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی