ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به تدریج بر شمار دستگاه های مبتنی بر آبنبات چوبی افزوده می شود

زمانی که آبنبات چوبی اندروید ارائه گردید نتوانست به یک نسخه جهان شمول بدل شود و سرعت افزوده شدن بر شمار کاربرانش به قدری پایین بود که در بداعه امر تغییر محسوسی در آمارهای مربوط ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

زمانی که آبنبات چوبی اندروید ارائه گردید نتوانست به یک نسخه جهان شمول بدل شود و سرعت افزوده شدن بر شمار کاربرانش به قدری پایین بود که در بداعه امر تغییر محسوسی در آمارهای مربوط به جمعیت کاربرانش مشاهده نشد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اما چندی است که علاقه کاربران به این سیستم عامل خوشمزه زیاد شده و آنطور که داده های گوگل نشان می دهد همزمان با شروع ماه فوریه (یعنی از سه روز قبل) در حدود 1.6 درصد از کاربران فعال اندروید از آبنبات چوبی استفاده کرده اند.

این رقم قطعا بالا نیست اما روشن است که ارائه آپدیت برای تلفن های هوشمند نکسوس و به روز رسانی های اولیه (به طور مشخص از طریق محصولات HTC، LG و موتورلا) در این مسأله نقش داشته.

اما این افزایش از آن جهت نیست که آبنبات چوبی برای کنار زدن نسخه قبلی اش کار خاصی را انجام داده، بلکه این کیت کت است که موفق ظاهر شده و چندی پیش هم آمار مربوط به شمار کاربرانش از مرز 39.7 درصد گذشت که این مسأله بی تردید از آن جهت است که حجم بالایی از تلفن های هوشمند موجود در بازار هنوز هم از سیستم عامل های سال 2013 بهره می برند.

همانطور که ممکن است حدس بزنید، شمار کاربران جیلی بیلی و نسخه های اولیه آن افت قابل ملاحضه ای داشته و پیش بینی می شود که این نسخه در آینده ای نه چندان دور از دور رقابت خارج شود.

حال این پرسش مطرح می شود که آیا آبنبات چوبی می تواند به سرعت بر تعداد مخاطبانش بیافزاید؟ پاسخ مثبت است و انتظار می رود که با ارائه پرچمداران جدید غول های بزرگ صنعت موبایل چنین مسأله ای تحقق پیدا کند که البته تا آن زمان هنوز هم فرصت زیادی باقی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • arhaghshenas
    arhaghshenas | ۱۶ بهمن ۱۳۹۳

    اون اپدیت 4.4.2 برای نوت 8 الکیه؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی