ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی دست به کار ساخت پهپاد خود شده است [شایعه]

شیائومی یکی از تولید کنندگان بزرگ اسمارت فون در دنیاست که سریع ترین میزان رشد را از زمان آغاز به کار خود تجربه کرده. نرخ رشد این شرکت سرسام آور است و مدیران آن برنامه های ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

شیائومی یکی از تولید کنندگان بزرگ اسمارت فون در دنیاست که سریع ترین میزان رشد را از زمان آغاز به کار خود تجربه کرده. نرخ رشد این شرکت سرسام آور است و مدیران آن برنامه های عظیمی برای آینده اش دارند.

در حال حاضر تمرکز این شرکت روی فروش اسمارت فون ها و تبلت هایش قرار دارد اما اینها تنها بخشی از تصویر بزرگی هستند که شیائومی برای آینده خود ترسیم نموده است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

شرکت مذکور همچنین انواع مختلفی از گجت های هوشمند خانگی را در سبد محصولاتش دارد که از آن جمله می توان به دستگاه های تصفیه هوا، لامپ و حتی تلویزیون های هوشمند اشاره نمود.

اما به نظر می رسد که مدیران این شرکت به گسترش بیش از پیش حوزه فعالیت های خود می  اندیشند و دست کم بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشره که اینگونه است.

گفته می شود که شیائومی در نظر دارد درون های (Drone) چهار پره و پهپادها خود را بسازد. البته زمانی که حرف از این کمپانی چینی به میان می آید شنیدن چنین خبری به هیچ وجه نمی تواند غیر منتظره باشد.

در این گزارش آمده که کمپانی مذکور حتی تیم مورد نیاز برای ساخت پهپادهای اختصاصی اش را نیز تشکیل داده و قرار است که محصول کارشان عاقبت در چین به فروش رود.

علاوه بر این گفته می شود که هم اکنون نمونه اولیه ای از این درون ها توسط تیم شیائومی ساخته شده که شباهت زیادی هم به مدل پرطرفدار DJI Phantom دارد و قادر است که یک اکشن کم مشابه به Go-Pro را روی خود حمل کند.

پیش بینی می شود که پهپاد شیائومی درست مانند اسمارت فون های آن بسیار مقرون به صرفه باشد (البته اگر این شایعه صحت داشته باشد).

همانطور که پیشتر ذکر شد، این خبر به هیچ وجه باعث شگفتی نخواهد شد چراکه شرکت یاد شده اشتیاق زاید الوصفی برای موفقیت دارد و به همین دلیل انتظار می رود که در آینده نه چندان دور شاهد عرضه تعداد بیشتری از محصولات اینچنینی از سوی آن باشیم.

این کمپانی تاکنون موفق شده سودی بالغ بر یک میلیارد دلار را به جیب بزند و تردیدی نیست که بخشی از آن را در پروژه های اینچنینی صرف خواهد کرد.

طبق گفته مدیر عامل شیائومی این کمپانی در سال جدید خبرهای خوبی برای هوادارانش دارد و پیش بینی می شود که محصولات تازه ای را رونمایی نماید که بی تردیدی تعدادی از آنها اسمارت فون خواهند بود.

اما بخش دیگری از این محصولات قطعا گجت هایی نظیر این پهپادها هستند. لازم است یک بار دیگر یادآور شویم که این خبر تنها در حد شایعه است و هنوز هیچیک از مدیران کمپانی مذکور آن را تأیید نکرده اند.

نظر شما چیست؟ آیا ممکن است که شیائومی دست به کار ساخت یک پهپاد شده باشد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • خشایار
    خشایار | ۱۴ بهمن ۱۳۹۳

    آینده شیائومی امیدوار کننده است.
    انگار می خواد به یه غول تکنولوژی تبدیل بشه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی