ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کیت حافظه ePoP جدید سامسونگ تا 40 درصد فضای کمتری را از ابزارهای موبایل اشغال می کند

سامسونگ از ارائه شیوه جدیدی برای مجتمع کردن حافظه تلفن های هوشمند خبر داد که بر اساس آن 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی به همراه کنترلر حافظه در یک پکیج جای می گیرند. این کیت به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۷:۳۰

سامسونگ از ارائه شیوه جدیدی برای مجتمع کردن حافظه تلفن های هوشمند خبر داد که بر اساس آن 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی به همراه کنترلر حافظه در یک پکیج جای می گیرند.

این کیت به قدری کوچک است که نسبت به نمونه های قبلی تا 40 درصد فضای کمتری از اسمارت فون شما را اشغال خواهد کرد و به لطف آن امکان قرار دادن باتری های بزرگ تر یا هر قطعه سخت افزاری دیگر در فضای اضافی ایجاد شده فراهم می آید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

کارشناسان این کمپانی هم اکنون فرایند تولید انبوه نخستین سری از این چیپست های حافظه را که با نام ePoP از آن یاد می شود، آغاز کرده اند.

لازم به ذکر است که تولید این کیت ها برای نخستین بار است که در این صنعت رخ می دهد و ساخت آنها پیشرفتی قابل ملاحظه در قیاس با راهکارهای حافظه eMCP (یا پکیج های چند چیپستی) فعلی محسوب می گردد.

ناگفته نماند که ماژول رم ۳ گیگابایتی LP-DDR3 (مبتنی بر تکنولوژی ۲۰ نانومتری) به کار گرفته شده در ePoP های مورد بحث، نرخ انتقال داده ای برابر با ۱۸۶۶ مگابیت بر ثانیه در کنار پهنای باندی ۶۴ بیتی دارند. ابعاد دقیق دستاورد جدید کمپانی کره ای برابر با ۱۵ در ۱۵ در ۱.۴ میلی متر است که سبب می شود تبلت ها و موبایل های آتی به مراتب کامپکت تر از گذشته گردند.

جیهو بائیک، نایب رئیس ارشد بخش بازاریابی حافظه در سامسونگ، در این رابطه اظهار داشت که این کمپانی با ارائه مموری های با تراکم بالای ePoP برای پرچمدارانش پیش بینی می کند که در آینده تحولی شگرف در طراحی محصولاتش به وجود آورد و در عین حال عملکرد بهتر و امکانات مالتی تسکینگ سریع تری را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

وی در ادامه گفت، انتظارمان این است که با بهبود عملکرد و افزایش فشردگی حافظه های ePoP، تولید آنها را افزایش دهیم و در نهایت باعث رشد بیش از پیش بازار موبایل شویم.

از آنجایی که پیش تر در بین شایعات گفته شده بود تلفن هوشمند گلکسی S6 از ۳ گیگابایت حافظه ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی بهره مند است بعید نیست که سامسونگ در تولید این محصول نیز از ePoP های یاد شده استفاده کرده باشد.

Mass-Producing-ePop-Memory

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • MeysaM
    MeysaM | ۱۵ بهمن ۱۳۹۳

    هرچی تو گوشی سامسونگ رو قبول ندارم، در تولید این دسته محصولات ازش خودشم میومده همیشه. از زمانی که رم های ddr2 ش رو برای پی سی میخریدم ....

  • Ali Gap
    Ali Gap | ۱۵ بهمن ۱۳۹۳

    منظور فکر کنم 1866 مگابایت در ثانیه باشه.
    چونکه اگه مگابیت باشه یعنی 233 مگابایت در ثانیه که خیلی کمه.
    نوت 4 خودم رو ازش تست گرفتم
    سرعت RAM 2682.17 MB/s مگابایت در ثانیه
    سرعت storage خواندن 231.25MB/s مگابایت در ثانیه
    سرعت نوشتن 136.5MB/s مگابایت در ثانیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی