ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

گزارش مالی Take-Two: بیش از 45 میلیون نسخه GTA V به بازار عرضه شد

Take-Two در گزارش مالی فصل اخیر خود اعلام کرد که بیش تزا 10 میلیون واحد از بازی Grand Theft Auto V را برای کنسول های پلی استیشن 4 و اکس باکس وان به بازار عرضه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ | ۲۱:۳۰

Take-Two در گزارش مالی فصل اخیر خود اعلام کرد که بیش تزا 10 میلیون واحد از بازی Grand Theft Auto V را برای کنسول های پلی استیشن 4 و اکس باکس وان به بازار عرضه کرده و مجموع این رقم با 45 میلیون نسخه ای که برای پلی استیشن 3 و اکس باکس 360 به بازار آمده بود، مجموعا 45 میلیون واحد می شود.

البته باید توجه داشت که عرضه به بازار، لزوما معنای فروش و رسیدن به دست مشتری را ندارد. بازی هایی که به بازار عرضه شده اند هنوز به دست مصرف کننده نرسیده اند و در آمار فروش لحاظ نمی شوند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا اطلاعات بیشتری از آمار مالی Take-Two در اختیارتان بگذاریم.

در لیست ارائه شده توسط Take-Two عنوان شده که آپدیت Heists بالاخره برای تمامی کنسول ها به انضمام پی سی، به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

اشتراوس زلنیک می گوید بخش آنلاین این بازی همچنان فراتر از انتظارها عمل می کند و GTA Online در حال حاضر 24 میلیون کاربر فعال دارد.

از سوی دیگر، NBA 2k15 در کنار GTA V، فروش درون بازی ها را نسبت به سال گذشته 23 درصد افزایش دادند. Take-Two در فصل سوم سال مالی کنونی خود شاهد افت محسوسی بود. مجموع سود حاصله 40 میلیون دلار بود که در قیاس با سال گذشته، 18 میلیون دلار کاهش داشته است.

NBA 2k15 فروش 5.5 میلیون نسخه ای داشته و Civilization: Beyond Earth، فروش کلی مجموعه Civilization را به 29 میلیون واحد رساند.

زلنیک در مورد فصل آینده مالی می گوید: "ما انتظار داریم که فصل چهارم سال مالی 2015 بسیار قوی باشد. Evolve منتشر خواهد شد و Grand Theft Auto V هم برای پی سی عرضه می شود و چند عنوان دیگر نیز منتشر خواهند شد."

Take-Two برخلاف گذشته در این گزارش مالی خود چندان اعداد و ارقام را باز نکرد و اطلاعات زیادی در دسترس ما قرار نداد اما از همین حالا می دانید که Grand Theft Auto VI در مراحل ایده پردازی قرار دارد. شاید نسخه بعدی GTA به میامی بازگردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی