ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت قصد خرید اپلیکیشن تقویم Sunrise را دارد

اگر از کاربران اندروید و iOS یا حتی مک هستید و از اپلیکیشن پیش قرض تقویم خود خوش تان نمی آید، احتمالا نام Sunrise را شنیده اید یا آن را امتحان کرده اید. حالا گزارش ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

اگر از کاربران اندروید و iOS یا حتی مک هستید و از اپلیکیشن پیش قرض تقویم خود خوش تان نمی آید، احتمالا نام Sunrise را شنیده اید یا آن را امتحان کرده اید. حالا گزارش هایی رسیده که می گویند مایکروسافت قصد خرید این شرکت و اپلیکیشن اش را دارد.

ردموندی ها در حال بازیابی خود هستند و خریداری استارتاپ های کوچک می تواند یکی از این راه ها باشد، مخصوصا اگر محصولی تولید شود و از محصول فعلی مایکروسافت بهتر عمل کند. بر اساس اطلاعاتی که به TechCrunch رسیده، مایکروسافت قصد دارد تا Sunrise را با مبلغ 100 میلیون دلار خریداری نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

کاربران اپلیکیشن های تقویم Sunrise می توانند به برنامه خود از طریق گوگل، آی کلود و Exchange مایکروسافت دسترسی داشته باشند و همزمان هم از درون برنامه های شخص ثالث بسیاری، به آن متصل شوند.

این خرید نشان دهنده علاقه مایکروسافت به تحت کنترل گرفتن بازار رقیب دارد. مایکروسافت پیش از اینکه ورژن مخصوص لمسی آفیس را برای ویندوز 10 عرضه کند، آن را برای iOS اپل به بازار فرستاد.

گفته شده مایکروسافت می خواهد Sunrise را به عنوان شرکتی جداگانه نگه دارد و البته از برخی ویژگی های تکنولوژی این استارتاپ بهره بگیرد تا محصولات خود را بهتر کند. این اتفاق مشابه خرید Acompli توسط مایکروسافت به مبلغ 200 میلیون دلار است. نتیجه این شد که این استارتاپ حالا بخشی از Outlook برای اندروید و iOS است.

این دو خرید نشان می دهد که مایکروسافت قصد سرمایه گذاری هنگفتی در فضای موبایل دارد. استراتژی کنونی کمپانی، رساندن Office به عنوان یک سرویس به دست مصرف کنندگان و مدیران کسب و کار است. برای انجام این کار، آفیس باید در چرخه روزانه کاربران تلفن های هوشمند باشد و با 300 میلیون دلار سرمایه گذاری شاید بتوان گفت مایکروسافت موفق بوده.

مایکروسافت به ایمیل ارسال شده توسط تک کرانچ پاسخی نداده و اطلاعاتی در اختیار این تیم قرار نداده است. احتمالا طی روزهای آتی بیشتر در این مورد خواهیم شنید.

Sunrise سال 2012 تاسیس شد و رقم 8.2 میلیون دلار توسط سرمایه داران بزرگ برای پایه گذاری استارتاپ خود کسب کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • خشایار
    خشایار | ۱۶ بهمن ۱۳۹۳

    همین الانشم خیلی از اندرویدی ها و ios ای ها خیز برداشتن برای پرچمدارهای ویندوز10 ای که قراره بیاد.
    سیستم عامل های دیگه در مقابل ویندوز10 بچه بازی به نظر میان.
    من که دیگه صبر ندارم. :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی