ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل دوم تلفن هوشمند Moto G اندروید ۵.۱ را تجربه کرد

روز گذشته خبر دادیم اندروید ۵.۱ در کشور اندونزی و بر روی موبایل های Android One دیده شده است. حال نوبت به یک تلفن هوشمند موتورولا Moto G نسل دوم رسیده تا از مشاهده آخرین نسخه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

روز گذشته خبر دادیم اندروید ۵.۱ در کشور اندونزی و بر روی موبایل های Android One دیده شده است. حال نوبت به یک تلفن هوشمند موتورولا Moto G نسل دوم رسیده تا از مشاهده آخرین نسخه از پلتفرم اندروید، متعجب گردد. موتورولا اخیرا در خصوص به روز رسانی محصولاتش به آبنبات چوبی بسیار سریع عمل کرده و جای تعجی ندارد اگر در آینده ای نزدیک اندروید ۵.۱ را بر روی تلفن های هوشمند این شرکت مشاهده کنیم.

در دسامبر خبر رسیده بود که نسخه ی ۵.۱ در فوریه رونمایی خواهد شد و یکی از بزرگ ترین قابلیت ها نیز اضافه شدن حالت سایلنت است که در نسخه ی ۵ به شکل کاربردی وجود نداشت.

سایر تغییراتی که گوگل در ۵.۱ اعمال نموده به ثبات و پایداری بیشتر پلتفرم کمک می کنند؛ مدیریت بهتر حافظه ی RAM، انجام بهبود هایی برای رفع مشکل بسته شدن ناگهانی اپلیکیشن ها، مدیریت و مصرف کمتر باتری، رفع مشکلات مربوط به اتصالات بی سیم، مشلات مربوط به عملکرد دستور Okay Google، حل مشکلات مربوط به مرکز اعلانات و در نهایت نیز رفع اختلالات مربوط به صدا در برخی دستگاه ها.

اندروید ۵.۱ در مرحله ی بعدی و به شکل ناگهانی از چه تلفن هوشمندی سر در خواهد آورد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • BuBo
    BuBo | ۱۸ بهمن ۱۳۹۳

    داداشم بعد مدت ها گفت من گوشیی میگیرم که سیستم عاملش مال خودش باشه ( منظور دست کاری های مشکل ساز برندهای سامسونگ و ال جی و اچ تی سی و سونی بود)، میخواست سوییچ کنه رو آیفون ۶ و چون دید اطرف من نکسوس ۵ زیاد شده نخواست دیگه نکسوس بگیره و قیمت زیاد آیفون ۶ هک رو مخش بود که لازم نیست واسه یه گوشی انقدر پول داد، ولی وقتی بهش گفتم موتورلا نسخه خالص اندرویده و دستکاری نمیشه الان هواییه moto x 2014 با طرح بامبو شده و حالا آپدیت های عالیه موتور هم رو سفیدم کرد برای این پیشنهادم به برادرم.

  • reza1607
    reza1607 | ۱۸ بهمن ۱۳۹۳

    برای G2 کی میاد؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی