ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

کاهش روشنایی صفحه نمایش برای مطالعه آسان در نور کم با اپلیکیشن Screen Dimmer

زمانی که مجبور باشید در تاریکی با تلفن هوشمندتان کار کنید، چاره ای جز کاهش روشنایی صفحه نمایش به پایین ترین حد آن را ندارید. این حد پایین در برندهای مختلف موبایل یکسان نیست و ممکن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

زمانی که مجبور باشید در تاریکی با تلفن هوشمندتان کار کنید، چاره ای جز کاهش روشنایی صفحه نمایش به پایین ترین حد آن را ندارید. این حد پایین در برندهای مختلف موبایل یکسان نیست و ممکن است در بعضی از دستگاه ها، در کمترین حد هم شاهد نور زننده ای باشید.

اپلیکیشن Screen Dimmer با کاهش روشنایی تصویر تا میزان 90% و بیشتر، این مشکل را برای چنین گجت هایی رفع نموده است.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید.

همان طور که گفتیم، Screen Dimmer می تواند روشنایی صفحه نمایش موبایل را کاهش دهد، حتی فراتر از محدوده ای که کارخانه سازنده در اختیارتان قرار داده. با کمک آن قادرید نور را تا حدی تنظیم کنید که هنگام مطالعه شبانه، آسیبی به بینایی تان وارد نشده و مطالعه آسانی داشته باشید.

Screen Dimmer 2

با فعالسازی Screen Dimmer، شدت نور را می توانید از نوار اعلان ها هم تنظیم کنید یا اینکه از ویجت اختصاصی اپلیکیشن در صفحه دسکتاپ بهره ببرید.

در نسخه رایگان این اپ می توانید کاهش روشنایی را زمان بندی کنید، مثلا به اپلیکیشن فرمان دهید تا از ساعت ده شب تا هشت صبح، میزان روشنایی را در حد مشخصی نگه دارد. گزینه ای برای غیر فعال کردن نور پس زمینه کلیدهای فیزیکی هم در این محصول گنجانده شده است.

البته در نسخه حرفه ای Screen Dimmer امکانات اضافه ای همچون  تغییر رنگ فیلتر، رنگ ویجت و فعالسازی خودکار اپلیکیشن با طلوع و غروب خورشید مهیا شده که آنچنان هم کاربردی به نظر نمی رسند.

اگر احساس می کنید که به شدت نور پایین تری برای مطالعه شبانه احتیاج دارید، Screen Dimmer را می توانید با حجمی کمتر از یک مگابایت برای گجت های اندرویدی تان دانلود کنید.

Screen Dimmer

Screen Dimmer

سازنده: Sébastien Morand قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 0.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی