ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نگاهی به نسخه جدید اپلیکیشن فیدیلیو؛ رستوران مورد علاقه تان را در تهران پیدا کنید

فیدیلیو اپلیکیشنی است برای ساکنان خوش اشتهای پایتخت که آنها را برای یافتن بهترین و نزدیک ترین رستوران ممکن به محل زندگشیان راهنمایی می کند. قبلاً به معرفی نسخه قدیمی فیدیلیو در دیجیاتو پرداختیم، اما نسخه بروزشده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۲:۵۴

فیدیلیو اپلیکیشنی است برای ساکنان خوش اشتهای پایتخت که آنها را برای یافتن بهترین و نزدیک ترین رستوران ممکن به محل زندگشیان راهنمایی می کند. قبلاً به معرفی نسخه قدیمی فیدیلیو در دیجیاتو پرداختیم، اما نسخه بروزشده ای از آن با طراحی جدید همین امروز عرضه شده است.

پیش از انتشار رسمی ورژن تازه فیدیلیو نمونه ای از آن در اختیار ما قرار گرفته بود که در ادامه ی مطلب به بررسی اش پرداخته ایم. با دیجیاتو همراه باشید.

نسخه جدید فیدیلیو بیش از سایر المان ها، در زمینه رابط کاربری دستخوش تغییراتی گشته است. دیگر رنگ قرمز تند پس زمینه چشمان شما را اذیت نمی کند و سازندگان با ترکیب آن با سفید، تا حد زیادی موفق به تلطیف فضای اپلیکیشن شده اند.

Fidilio 2

پیرو طراحی های مدرن، منوی اپلیکیشن به سمت چپ تصویر منتقل شده و به صورت کشویی قادرید آن را از جای خود به بیرون بکشید. گزینه هایی که در این قسمت مشاهده می کنید نام کاربری، فیدی بورد (کلوب کاربران فیدیلیو) و افزودن رستوران هستند.

البته جای خالی بعضی آیتم ها (از جمله تنظیمات) را در این قسمت مشاهده می کنید. تصور می رود علت آن به خاطر ناکامل بودن نسخه ارائه شده به دیجیاتو بوده و احتمالا در نسخه نهایی شاهد تکمیل این موارد خواهیم بود.

در نسخه جدید در پایین تصویر می توانید آیکن های خانه، فهرست رستوران ها، کافی شاپ ها و فیدیلیو کلاب را مشاهده کنید که با نظم مناسبی در کنار هم چیده شده اند.

Fidilio 3

در منوی خانه به ترتیب از بالای تصویر تا پایین، نزدیک ترین رستوران ها، جدیدترین ها و پربازدیدها از گزینه هایی هستند که مشاهده خواهید کرد. با اشاره روی هر رستوران، به منوی مخصوص آن وارد می شوید.

در این منو می توانید تصاویر رستوران به صورت اسلایدشو، آدرس دقیق پستی به همراه نمایش روی نقشه، شماره تلفن، ساعت کاری، امکانات رستوران (موسیقی زنده، وای فای، کارت خوان و ...) را به همراه منوی غذاها با قیمت هر کدام مشاهده کنید.

البته نکته منفی در اینجاست که با اشاره روی شماره تلفن رستوران، عکس العملی از اپلیکیشن نخواهید دید و قادر نیستید از محیط فیدیلیو با رستوران تماس بگیرید.

آیکن های نظرگذاری، ارسال به فیدی بورد، اضافه سازی به علاقه مندی ها و گزینه اشتراک گذاری از دیگر المان های موجود در این بخش هستند. با فشردن آیکن نقشه در بالای تصویر هم به گوگل مپ منتقل می شوید تا بتوانید رستوران های نزدیک به محل زندگیتان را پیدا کنید.

Fidilio 4

بخش جستجو یا رستورانیاب فیدیلیو تنها از لحاظ ظاهری تغییر کرده و درست مثل نسخه قدیمی، می توانید غذاها را بسته به مناطق مختلف تهران، کلاس قیمت، سبک رستوران و نوع غذا جستجو نمائید. البته تمام تلاش های ما برای جستجوی یک رستوران در این نسخه ناموفق ماند.

بخش های "کجا بریم؟" و "ویکی فود" نیز از امکانات نسخه قدیمی بودند که به نظر می رسد در نسخه بروزشده حذف شده باشند.

فیدیلیو برای کسانی که کل شهر را برای پیدا کردن یک رستوران خوب زیر پا می گذارند، یکی از گزینه های مناسب صرفه جویی در زمان است. از این رو اگر تاکنون آن را امتحان نکرده اید، نسخه جدید بهانه خوبیست تا رستوران یابی با اپلیکیشن های موبایل را تجربه کنید.

Fidilio

Fidilio

سازنده: فیدیلیو قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۷.۵ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • محسن
    محسن | ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

    حالا اونوقت به فیدیلیو گیر میدین ک چرا از داخل خود نرافزار نمیشه با رستوران تماس گرفت
    ههه...

  • محسن
    محسن | ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

    جالبه ی بارکد نذاشتین ک اسکن کنیم و با موبایل دانلود کنیم

  • فرهاد ١٢
    فرهاد ١٢ | ۱۹ اسفند ۱۳۹۳

    سلام ? جمع بچه تهرون ها جمع دلم نيامد نيام منم بچه پيروزى ام

  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • roya
    roya | ۲۰ بهمن ۱۳۹۳

    این که روی ایفون 4 مشکل داره باز میشه بسته میشه اینا هم دلشون خوشه به خدا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی