ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بررسی iBartar؛ اپلیکیشنی برای جستجوی مراکز خدماتی مختلف در شهرهای تهران و کرج

این روزها اپلیکیشن ها از عهده کارهای مختلفی بر می آیند. بعضی برای ایجاد ارتباط بین شما و دوستانتان طراحی شده اند، بعضی دیگر در نقش حسابدار شخصی تان هستند و غیر معمول ترینشان شما را در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

این روزها اپلیکیشن ها از عهده کارهای مختلفی بر می آیند. بعضی برای ایجاد ارتباط بین شما و دوستانتان طراحی شده اند، بعضی دیگر در نقش حسابدار شخصی تان هستند و غیر معمول ترینشان شما را در یافتن سرویس های بهداشتی یاری می دهند.

آی برتر وبسایتی است که مراکز خدمت رسانی مختلف در شهرهای تهران و کرج را در خود ثبت نموده است. با مراجعه به اپلیکیشن موبایل آی برتر می توانید مراکز خدمات رسانی مختلف را در اطراف محل زندگی خود جستجو کنید.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید.

اگر ساکن تهران و کرج هستید، احتمالا با دفترچه های تبلیغاتی پیک برتر آشنایید. این دفترچه ها حاوی تبلیغات مغازه ها، رستوران ها و سایر مراکز خدماتی اطراف محل سکونت شمایند که ماهیانه به منازل محله های مختلف در سطح شهر ارسال می گردند.

پایگاه اطلاعات اپلیکیشن آی برتر از آگهی های همین دفترچه ها تأمین می شود. شاید در نظر اول، آی برتر را با یک اپلیکیشن کاریابی اشتباه بگیرید در صورتی که هدف اپلیکیشن این نیست.

آی برتر را می توان نمونه ایرانی Foresquare دانست، ابزاری که با آن می توانید از مغازه ها و مراکز خدمات رسانی اطراف محل زندگی تان مطلع شوید، یا محل کسب و کار خودتان را به آن اضافه نمائید.

فرض کنید وارد منطقه ای از تهران یا کرج شده اید که پیش تر در آن نبوده اید. زمان ناهار و استراحت فرا می رسد و شما هیچ رستوران خوبی را در این منطقه نمی شناسید، حالا باید چه کار کنید؟ کافیست به اینترنت متصل شده و با کمک آی برتر، نزدیک ترین رستوران را به محدوده جغرافیایی تان بیابید و پیش از مراجعه، از منوی غذاهای آن و رنج قیمتش اش مطلع گردید.

با ورود به منوی اصلی، رابط کاربری سبک و مدرن اپلیکیشن را مشاهده می کنید. آی برتر رنگ های سفید، آبی فیروزه ای و سبز را به عنوان رنگ های قالب اپلیکیشن تعیین کرده است.

چینش مناسب آیکن ها و ترکیب خوب رنگ ها، هم به اپلیکیشن ظاهری حرفه ای بخشیده و هم جلوی شلوغی و در هم ریختگی را در آن گرفته است. از این رو هنگام کار با آی برتر آرامش کافی خواهید داشت.

iBartar 2

در منوی اصلی با بیرون کشیدن آن از سمت چپ، گزینه هایی برای اضافه سازی کسب و کار به آی برتر و خروج از آن را شاهدید. خوشبختانه اضافه کردن کسب و کار به آی برتر رایگان است و با مراجعه به وبسایت این سرویس قادر به انجام این کار خواهید بود.

با مراجعه به وبسایت آی‌ برتر، در ابتدا کافیست تا محل کار خود را روی نقشه مشخص کنید. بعد از آن هم اطلاعاتی همچون نام کسب و کار، نوع خدمات، شماره تلفن و آدرس را وارد خواهید کرد. با تکمیل این اطلاعات، کسب و کار شما به صورت کاملا رایگان در آی برتر ثبت می شود. البته اقدام به این کار از طریق اپلیکیشن میسر نشده که می توان از آن به عنوان نکته ای منفی قلمداد کرد.

123

اما جستجوی مراکز خدمات رسانی مختلف چیزی است که می بایست دلیل مراجعه شما به آی برتر باشد. در منوی اصلی دو راه برای جستجوی آنها در اختیار شما قرار گرفته. مورد اول وارد نمودن حیطه کاری مرکز مورد نظر در فیلد جستجوست. بدین صورت که حوزه کاری مرکز مورد نظرتان (مثلا خدمات سینمایی) را در این فیلد وارد می کنید و اپلیکیشن نزدیک ترین سینما را روی نقشه برایتان می یابد.

البته چه تهرانی باشید و چه کرجی می توانید مراکز خدمات رسانی مختلف را در هر دو شهر جستجو کنید. انجام این کار هم با وارد کردن نام محله در دومین فیلد جستجو فراهم شده است. اما راه دوم برای جستجو، مراجعه به منوی دسته بندی هاست.

مشاغل در آی برتر در 23 دسته تقسیم بندی شده اند که رستوران ها، خدمات درمانی، داروخانه، بانک، آی تی و الکترونیک و خدمات منازل از جمله آنهایند. با مراجعه به منوی هر شغل، در بالای صفحه محل آن را روی نقشه و اطلاعاتی از قبیل شماره تلفن، ساعات کاری، امکانات، خدمات، مناطق تحت پوشش و گالری تصاویر (تبلیغات منتشره در پیک برتر) را در پایین تصویر شاهد خواهید بود.

iBartar 3

خوشبختانه امکان شماره گیری مستقیم و مسیریابی به سمت هر مرکز (با کمک اپلیکیشن های نقشه) از درون آی برتر فراهم شده است. از این رو با پیدا کردن هر محل (مثلا یک رستوران) می توانید به سادگی به سمت آن راهنمایی شوید.  ضمنا اگر تبلیغی در دفترچه های پیک برتر نظرتان را جلب کرده، با اسکن QR Code چاپ شده در مجله قادرید به منوی آن در اپلیکیشن راهنمایی شوید.

بر خلاف اپلیکیشنی همچون فوراسکوئر، کاربران آی برتر نمی توانند مراکز مورد علاقه شان را به آن اضافه کنند و حتی امکان نظرگذاری برای هر مرکز و امتیازدهی به آن در اختیارتان قرار نگرفته است. از این رو به سازندگان آی برتر پیشنهاد می کنیم که به فکر یک شبکه اجتماعی داخلی برای نسخه های بعدی آی برتر باشند.

اگر خواهان مطلع شدن از مراکز خدماتی اطراف خود هستید، یا اینکه می خواهید رقبای خود را در منطقه شناسایی کنید، پیشنهاد می کنیم آی برتر را برای سیستم های عامل iOS و اندروید به رایگان دریافت کنید.

iBartar

iBartar

سازنده: آی برتر قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2.9 / 11.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • ویکی
    ویکی | ۳ مرداد ۱۳۹۴

    آدمای زیادی هستند که هنوز این برنامه را نمیشناسند.....تازه خیلی از اونایی که میشناسند به معنای واقعی درکش نکردند....نمیدونن که آی برتر چه قدرتی داره....و میشه کسب و کارشونو باهاش رونق بدن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی