ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سیم کارت
تکنولوژی

مالکیت سیم کارت های بدون کدملی از بامداد پنج شنبه سلب می شود

طبق قوانین حقوقی و به دستور مقامات قضایی و انتظامی، رگولاتوری و اپراتورهای تلفن همراه موظف هستند، اطلاعات صاحبان خطوط را مشخص نمایند و سیم کارت های بدون مالک حقیقی و حقوقی را از شبکه ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۹:۳۰

طبق قوانین حقوقی و به دستور مقامات قضایی و انتظامی، رگولاتوری و اپراتورهای تلفن همراه موظف هستند، اطلاعات صاحبان خطوط را مشخص نمایند و سیم کارت های بدون مالک حقیقی و حقوقی را از شبکه خارج نمایند.

پیش از این غلامرضا داداش زاده، معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، 15 بهمن را مهلت نهایی این کار دانسته بود که هفته گذشته به مناسبت دهه فجر، این فرصت تا 22 بهمن (فردا) تمدید شد.

برای اطلاع از جزئیات خبر و نحوه ارسال کد ملی به اپراتور، در ادامه با دیجیاتو همراه شوید.

بر این اساس قرار است خطوطی که کد ملی صاحبشان در پرونده سیم کارت موجود نیست، مالکیتشان سلب شود. ثبت کد ملی و اطلاعات دقیق مالکان سیم کارت برای رد گیری دقیق تخلفات انجام شده توسط تلفن های همراه صورت می پذیرد.

جهت جلوگیری از سلب مالکیت، دارندگان سیم کارت های همراه اول و ایرانسل که تا کنون کد ملی خود را برای اپراتور ارسال نکرده اند، باید این شماره هویتی را برای اپراتورشان پیامک بزنند تا در پرونده شان ثبت شود.

بدین منظور مالکان سیم کارت های همراه اول باید کد ملی خود را به 8980 و ایرانسلی ها نیز باید شماره ملی شان را به 272 پیامک نمایند. لازم به ذکر است افرادی که کد ملی خود را در چند ماه اخیر به این شماره ها ارسال کرده اند نیازی به تکرار این کار ندارند.

مهلت نهایی ارسال شماره ملی مالکان سیم کارت های همراه اول و ایرانسل، ساعت 24 روز 22 بهمن 93 (فرداشب) خواهد بود و خطوط فاقد مشخصات صاحب سیم کارت، از بامداد روز پنج شنبه 23 بهمن، مالکیت شان سلب می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • درمانده
    درمانده | ۲۲ تیر ۱۳۹۴

    لعنت به شبکه ایرانسل که بعد 7 سال سیم کارتمو مسدود کرده زنگ هم میزنی میگه مال شما نیست/اینجوریسر مردم کلاه میزارن/خائنان به کشور و ملت اینا هستن

  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • سپیده
    سپیده | ۲۸ بهمن ۱۳۹۳

    خیلی خنده داره...یعنی هی اس میاد بفرستید بعضی ها هم هی میفرستن؟؟؟؟!!!! اونوقت میخوان تلفن این همه آدمو قطع کنن؟؟
    میشه آیا؟اونوقت باید درمخابراتو تخته کنن....

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی