ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

کشف ارتباط چندضلعی ها در بازی فکری Linken

بازی های فکری معمولا ظاهر فریبنده ای دارند و در نگاه اول ممکن است ساده به نظر برسند. اما هر گیمر باتجربه ای می داند که سخت ترین بازی های تاریخ اکثرا در ژانر پازل بوده اند. Linken یک ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

بازی های فکری معمولا ظاهر فریبنده ای دارند و در نگاه اول ممکن است ساده به نظر برسند. اما هر گیمر باتجربه ای می داند که سخت ترین بازی های تاریخ اکثرا در ژانر پازل بوده اند.

Linken یک بازی فکری است که با موتور یونیتی طراحی شده و آمده تا ذهن شما را درگیر کشف رابطه چند ضلعی ها کند.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید. 

برای این که با گیم پلی Linken آشنا شوید برایتان مثال ساده ای می زنیم. فرض کنید از شما خواسته شده تا یک خانه با سقف شیروانی را بدون برداشتن قلم از روی کاغذ و بدون عبور از نقطه تکراری رسم کنید.

گیم پلی Linken هم تقریبا مشابه همین بازی کاغذی است، منتها این رابطه را باید بین چند ضلعی ها برقرار کنید و شکل نهایی حاصل از این ارتباط لزوما یک خانه نیست.

Linken 2

بازی در مجموع دارای ده دنیا و چهارصد مرحله است که همگی به صورت دستی طراحی شده اند. برای برقراری ارتباط بین اشکال باید دو قانون را  رعایت کنید: اولا از نقطه شروع تا پایان را با یک اشاره طی کنید و ثانیا از مسیر تکراری گذر نکنید.

هر چقدر در حل معما سریع تر باشید، همانند بازی Cut the Rope ستاره بیشتری دریافت می کنید. مراحل اولیه بازی برای آشنایی شما و اصطلاحا دستگرمی طراحی شده اند، اما در مراحل بالا با اضافه شدن اشکال و قوانین جدید، کارتان به شدت سخت خواهد شد.

البته Linken از آن دسته بازی های فکری آزاررسان نیست و گزینه راهنمایی برای حل آسان تر معماها هم در آن گنجانده شده. مضاف بر این موزیک لایت پس زمینه و گرافیک هنری خوب بازی، از عوامل موثر بر آرامش شما در حل معماها هستند.

Linken برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و نسخه ای از آن هم برای iOS در راه است. برای آشنایی بیشتر با محیط بازی، شما را به دیدن ویدئویی از گیم پلی آن دعوت می کنیم.

Linken

Linken

سازنده: Level Ind قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 25 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • مسـیحا
    مسـیحا | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    ایده رو از این بازی کپی کرده:
    LYNE
    https://itunes.apple.com/us/app/lyne/id731753333?mt=8

  • m0hammad_01
    m0hammad_01 | ۲۲ بهمن ۱۳۹۳

    بازیه فوق العاده قشنگیه. روزی 10 یا 15 مرحله واسه تنوع بازی می کنم که دلمو نزنه یه وقت. گرافیک و موسیقی خوبی داره. در کل خوبه :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی