ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت به عموم اجازه تست نسخه دسکتاپ آفیس ۲۰۱۶ را خواهد داد

مایکروسافت قصد دارد آفیس ۲۰۱۶ را تا انتهای امسال آماده و عرضه نماید، اما به نظر می رسد این کمپانی تصمیم گرفته پیش از رخ دادن این مسئله به عموم اجازه دهد تا نسخه ای ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۲:۳۹

مایکروسافت قصد دارد آفیس ۲۰۱۶ را تا انتهای امسال آماده و عرضه نماید، اما به نظر می رسد این کمپانی تصمیم گرفته پیش از رخ دادن این مسئله به عموم اجازه دهد تا نسخه ای از محصول را قبل از انتشار نهایی آن آزمایش نمایند.

کاربران می توانند با مراجعه به وب سایت Connect مایکروسافت و ثبت نام در آن از زمان عرضه نسخه یاد شده از آفیس ۲۰۱۶ آگاه شده و سپس نسبت به دانلود و تستش اقدام نمایند.

گفته می شود تغییرات در آفیس ۲۰۱۶ نسبت به ۲۰۱۳ چندان زیاد نیستند اما تا کنون تائید گشته در این نسخه دستیاری مانند Clippy جهت کمک به افراد در امور مختلف گنجانده شده و همچنین یک پوسته تیره نیز برای آن در نظر گرفته اند.

مایکروسافت اخیراً اپلیکیشن های آفیس جدید با رابط کاربری مناسب نمایشگرهای لمسی و ابزارهای تحت ویندوز ۱۰ را رونمایی کرده (آفیس برای ویندوز ۱۰)، این اپلیکیشن ها از نظر کارایی بسیار سریع و مناسب بوده و همه ی امکانات ویرایشی اولیه مورد احتیاج را نیز فراهم می آورند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی