ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلویزیون های هوشمند سامسونگ در بین فیلم های شما تبلیغ پخش می کنند

بخش تلویزیون های سامسونگ این روز ها حسابی خبر ساز شده است. بعد از ماجرای نقض حریم خصوصی و اعتراضات گسترده کاربران، اکنون تلویزیون های هوشمند این شرکت کره ای با شاهکاری دیگر بازگشته اند. تصور ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۹:۳۰

بخش تلویزیون های سامسونگ این روز ها حسابی خبر ساز شده است. بعد از ماجرای نقض حریم خصوصی و اعتراضات گسترده کاربران، اکنون تلویزیون های هوشمند این شرکت کره ای با شاهکاری دیگر بازگشته اند.

تصور کنید که فیلم مورد علاقه خود را تهیه کرده اید و با لذت مشغول به تماشای آن هستید، اما ناگهان تصویر سیاه می شود و یک آگهی به نمایش در می آید. چه حالی پیدا می کنید؟ این دقیقا همان اتفاقی است که یکی از کاربران تلویزیون های هوشمند سامسونگ در سایت Reddit گزارش کرده است. موضوعی که چندین کاربر دیگر هم صحت آن را تایید می کنند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

یکی از کاربران در رابطه با این موضوع چنین می نویسد: «هر فیلمی را که پخش می کنم، پس از گذشت ۲۰ یا ۳۰ دقیقه یک تبلیغ Pepsi در میان آن به نمایش در می آید. امروز ۶ فیلم تماشا کردم و این اتفاق برای تمام آن ها افتاد.»

بر اساس گزارش دیگر کاربران، تبلیغات بی اجازه سامسونگ محدود به فیلم های کاربران نمی شود و بر روی محتوای اپلیکیشن دیگر شرکت ها نیز به نمایش در می آید. تعدادی از افرادی که مشغول تماشای محتوای ویدیو در اپلیکیشن های Plex و Foxtel بوده اند نیز مشاهده تبلیغ پپسی را تأیید کرده اند.

سامسونگ مدت ها است که سعی می کند از تلویزیون های هوشمند خود پول بیشتری را به دست آورد. این شرکت در ابتدا تلاش کرد تا برخی از اپلیکیشن ها را به صورت پولی به فروش رساند،اما خیلی سریع متوجه شد که کاربران بر روی تلویزیون تمایلی نسبت به خرید برنامه نشان نمی دهند. کره ای ها در اقدام بعدی خواستند نسبت به فروش محتوا اقدام کنند، اما باز هم دریافتند که رقابت با مجموعه هایی مثل Netflix و Amazon Prime امری بسیار دشوار است.

اکنون به نظر می رسد که پس از تجربه های شکست خورده قبلی، پخش بی اجازه تبلیغات بر روی هر فیلمی، جدیدترین اقدام سامسونگ برای پول درآوردن باشد.

سامسونگ هنوز در رابطه با این موضوع بیانیه ای را منتشر نکرده است، اما یکی از مسئولین این شرکت در استرالیا به CNET در رابطه به پخش آگهی پپسی بر روی اپلیکیشن Foxtel، چنین گفته است: «این موضوع در اثر یک اشتباه در به روز رسانی نرم افزاری رخ داده است و هدف تبلیغ مذکور بازار استرالیا نبوده است.»

نکته جالب این اظهار نظر این است که مسئول مربوطه پخش این تبلیغات را رد نکرده و تنها اشاره کرده که هدف آن بازار استرالیا نبوده است. با این تفاسیر می توان نتیجه گیری کرد که پخش تبلیغات از طریق تلویزیون های هوشمند سامسونگ موضوعی جدی بوده و به احتمال زیاد در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

شما در این رابطه چه نظری دارید؟ آیا موقع روی آوردن دوباره به تلویزیون های غیر هوشمند است؟

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی