ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

ویراژ در ترافیک سنگین شهر در بازی Dr. Driving

لایی کشی و ویراژ دادن در ترافیک، کار خطرناکی است که در دنیای واقعی نتیجه ای جز یک قبض جریمه سنگین و انتقال خودرو به پارکینگ ندارد. خوشبختانه در بازی ها خبری از قبوض جریمه و ابطال ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

لایی کشی و ویراژ دادن در ترافیک، کار خطرناکی است که در دنیای واقعی نتیجه ای جز یک قبض جریمه سنگین و انتقال خودرو به پارکینگ ندارد. خوشبختانه در بازی ها خبری از قبوض جریمه و ابطال گواهینامه نیست، بنابراین می توانید هر کاری که حسرت انجامش با ماشین به دلتان مانده را در آنها انجام دهید.

Dr. Driving کنترل یک ماشین را در شهری پر ترافیک به دستانتان سپرده تا با اتکا بر مهارت های رانندگی خود از شلوغی بی امان شهر فرار کنید.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید. 

Dr. Driving تا حد زیادی از سری بازی های پرطرفدار Midtown Madness الگو گرفته. بنابراین اگر از طرفداران این فرنچایز قدیمی هستید، خوشحال باشید چرا که در Dr. Driving می توانید از گیم پلی ای مشابه شاهکار کلاسیک راکستار سن دیگو لذت ببرید.

بازی دارای گرافیک بسیار ساده ای است که شاید در برابر عناوین مسابقه ای HD حرفی برای گفتن نداشته باشد، اما راز استقبال بی نظیر از آن همانند میدتاون مدنس در گیم پلی خوبش نهفته شده.

Dr. Driving

Dr. Driving دارای هفت مود مختلف بوده که هدف در تمام آنها به نوعی فرار از ترافیک است، با این حال از طریق کاملا قانونی و طبق مقررات راهنمایی و رانندگی. مثلا در حالت Parking می بایست با گذر از ترافیک، به محل مخصوص پارک ماشین برسید و با زدن راهنما و مشاهده آینه عقب، واقعا یک پارک دوبل صحیح اجرا کنید.

مودهای دریفت، بزرگراه و رانندگی با ترمز بریده از مودهای هیجان انگیز بازی اند که مهارت شما را در رانندگی می طلبند. ضمنا کنترل ماشین از زاویه درون خودرو به شدت جذاب طراحی شده و چرخاندن فرمان کوچک گوشه تصویر حس خوبی را برایتان به وجود می آورد.

چندین ماشین مختلف در بازی قابل خریداری اند که بعدا با جمع آوری سکه می توانید ارتقایشان دهید. برای هر چه لذت بخش تر شدن بازی، مودهای مالتی پلیر منطقه ای و آنلاین هم برای Dr. Driving در نظر گرفته شده که با ورود به آنها می توانید با دوستانتان در اطراف یا سایر گیمرها از سراسر دنیا به رقابت بپردازید.

Dr. Driving با حجمی پایین برای iOS و اندروید عرضه شده و یکی از اعتیادآورترین گیم پلی ها را در میان بازی های رانندگی داراست.

ِDr. Driving

ِDr. Driving

سازنده: .SUD Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 12.5 / 9.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۱۶ اسفند ۱۳۹۴

    خیلی عالیه.من با بازی کردن این بازی گواهینامه رانندگیمو با یک بار شرکت کردن گرفتم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی