ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تیزرهای تبلیغاتی گلکسی S6 آغاز شد؛ اولین ویدئو در مورد دوربین است

سامسونگ رسما انتشار تیزرهای تبلیغاتی در مورد گلکسی S6 را که انتظار می رود در ماه آینده رونمایی شود، آغاز کرد. این شرکت، جنجال آفرینی خبری خود را در توییتر و با انتشار تیزری در مورد دوربین ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

سامسونگ رسما انتشار تیزرهای تبلیغاتی در مورد گلکسی S6 را که انتظار می رود در ماه آینده رونمایی شود، آغاز کرد.

این شرکت، جنجال آفرینی خبری خود را در توییتر و با انتشار تیزری در مورد دوربین پرچمدار بعدی اش شروع کرده و در یک ویدئوی 17 ثانیه ای ما را به دیدن گلکسی بعدی (#thenextgalaxy) دعوت نموده و از عباراتی نظیر «دید فوق العاده» و «نمایی بی نظیر» برای توصیف دوربین اسمارت فونی آتی اش بهره جسته.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

نمی توان گفت که این تیزر الهام بخش ترین اطلاعاتی قلمداد نمود که تا به امروز از اسمارت فون آتی سامسونگ به دست آمده، با این همه کمپانی سازنده تصمیم گرفته که خبرسازی در مورد پرچمدار جدیدش را با آن آغاز نماید که این مسأله نیز مهر تأییدی می گذارد بر رونمایی احتمالی گلکسی S6 در کنفرانس جهانی موبایل 2015.

بسیاری با دیدن این تیزر تصور می کنند که تمرکز کمپانی سازنده گلکسی S6 روی دوربین آن قرار داشته و این فیلم نیز چنین مسأله را به اثبات می رساند اما باید بگوییم که اینطور نیست و سامسونگ روی تک تک جزئیات و بخش های محصولات تولیدی اش تمرکز دارد.

بنابراین می توان فیلم منتشر شده در توییتر را تنها آغازی برای فعالیت های بازاریابی این شرکت دانست که تا چند هفته آینده، نشانه های لازم را در مورد کلیه امکانات پرچمدار آتی اش در اختیارمان قرار خواهد می دهد.

این هفته، تیزر تبلیغاتی سامسونگ به دوربین اسمارت فون بعدی اش مربوط می شود و هفته آینده ممکن است اطلاعاتی در مورد نمایشگر یا بخش های دیگرش را در اختیارمان قرار دهد.

البته در مورد ماژول دوربینی که قرار است در پرچمدار آتی سامسونگ مورد استفاده قرار گیرد، شایعات بسیاری شنیده شده و حتی گفته می شود که این ماژول در قیاس با نمونه های قبلی، برترینشان است، با این همه، باز هم باید تأکید شود که این تنها یکی از امکاناتی است که کمپانی مورد بجث در نظر دارد در تیزرهای تبلیغاتی خود به تصویر بکشد.

بی شک دوربین در نظر گرفته شده برای گلکسی S6 بسیار پر قدرت است، با این همه تردیدی نخواهد بود که تمرکز سامسونگ صرفا روی این قطعه قرار ندارد و سایر امکانات در نظر گرفته شده برای این اسمارت فون نیز در حد یک پرچمدار خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • Pooria
    Pooria | ۲۵ بهمن ۱۳۹۳

    وُيس اُورش صداي دكستر ه ها !!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی