ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل از نمایش اسکرین شات ها و آیکن های حاوی خشونت در اپ استور جلوگیری می کند

اگر می خواهید اپلیکیشن ارسالی تان به اپ استور مورد تایید اپل واقع شود، می توانید شانس خود را با حذف اسکرین شات های حاوی خشونت یا اسلحه افزایش دهید. طبق گفته توسعه دهندگان مختلف، ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

اگر می خواهید اپلیکیشن ارسالی تان به اپ استور مورد تایید اپل واقع شود، می توانید شانس خود را با حذف اسکرین شات های حاوی خشونت یا اسلحه افزایش دهید.

طبق گفته توسعه دهندگان مختلف، اپل با وجود خشونت یا اسلحه هایی مانند تفنگ در اسکرین شات برنامه های موجود در اپ استور موافق نیست.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

برای رد شدن اپ، حتی لازم نیست اسلحه واقعی باشد. به عنوان مثال، توسعه دهنده بازی Teeth vs. Zombiens، مجبور شد به علت وجود یک کلت، آیکون برنامه خود را تغییر دهد.

app_store_censorship

توسعه دهنده ای دیگری در این باره می گوید که حتی برای اپلیکیشن هایی که برای افراد بالای ۱۲ سال مناسب تشخیص داده شده اند، اپل اسکرین شات هایی مناسب برای افراد ۴ سال به بالا می خواهد که امری دشوار برای بازی های اکشن به شمار می رود. برخی از توسعه دهندگان اپلیکیشن های iOS از قوانین ناعادلانه و سختگیرانه اپل در این رابطه گله‌مندند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • کیپ کالم
    کیپ کالم | ۲۶ بهمن ۱۳۹۳

    این چه کاریه !؟ باید یه گزینه بذاره که هرکی دوس نداره نبینه یا برعکس
    اپل واسه چشم مردم هم تصمیم میگیره

  • محمد مقدم
    محمد مقدم | ۲۵ بهمن ۱۳۹۳

    از نویسندگان ، تهیه کنندگان ، گردانندگان و ... این سایت عاجزانه خواهشمندم به سیستم عضویت در سایت یه دستی بکشید ، اگر میخواهید که این وبسایت ایرانی در سطح وبسایت های بین المللی IT فعالیت کنه باید خیلی چیزا رو بهینه کرد تا از ثبت نظرات بیهوده و تمسخر آمیز و توهین آمیز جلوگیری بشه . مثلاً باید سیستمی برای عضویت در نظر بگیرید که طرف فقط از طریف اکانت گوگل پلاس یا فیسبوک یاتوییتر عضو بشه و این سیستم ورد پرس رو حذف کنید چون واقعاً ردیابی شخص توهین کننده در اون صورت راحت تر خواهد بود

  • SMT
    SMT | ۲۵ بهمن ۱۳۹۳

    مهمترین عامل شناخت یک اپ اسکرین شات های مربوط به اون اپ هستند و ارزش اون ها برای بازی ها چند برابر میشن.
    به جای گذاشتن چنین سیاست سخت گیرانه که کاملا به ضرر توسعه دهنده ها هست، بهتره این اپ ها از طریق سال تولدی که در هنگام ایجاد اکانت وارد میشه (با مسئولیت خود کاربر) فیلتر بشن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی