ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل در حال توسعه کروم بوک های هیبریدی با قابلیت اجرای اندروید و Chrome OS است [شایعه]

کروم بوک های گوگل در سالی که گذشت در کانون توجه بسیاری از کاربران قرار داشتند و همچنین تولید کنندگان متعددی سعی کردند محصولاتی مرتبط به این دسته بندی را تولید و به بازار عرضه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

کروم بوک های گوگل در سالی که گذشت در کانون توجه بسیاری از کاربران قرار داشتند و همچنین تولید کنندگان متعددی سعی کردند محصولاتی مرتبط به این دسته بندی را تولید و به بازار عرضه نمایند. ارائه این گجت به بازار نه چندان پر رونق لپ تاپ ها سبب شد تا اوضاع کمی در آن بهبود یابد و آمار و ارقام مربوطه نیز روندی بهتر به خود گیرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

نباید فراموش کرد که به عقیده قشر کثیری کروم بوک ها پاسخی نصفه و نیمه محسوب می شوند به مشکلات و چالش های پیش روی بازار یاد شده. این گجت ها قیمتی بسیار نازل نسبت به سایر موارد مشابه خود دارند و همین امر عاملی است که سبب می گردد افراد زیادی به خرید آنها ترغیب شوند، اما در عوض در شرایطی که کاربر آفلاین باشد کارایی شان  تا حد قابل توجهی کاهش می یابد.

از سوی دیگر برای افرادی که آسانی حمل محصول خریداری شده اولویت دارد، با توجه به ابعاد و وزن کروم بوک ها شاید یک تبلت گزینه ی مناسب تر و بهتری باشد. اما گفته می شود گوگل قصد دارد به زودی این مسئله را رفع نماید.

بر اساس شایعه جدیدی که از جانب برخی منابع خبری مانند Digitimes مطرح شده ذکر گشته که گوگل تنها چند ماه با عرضه یک کروم بوک هیبریدی فاصله داشته و قصد دارد از این طریق خلا که تا پیش از مابین تبلت ها و کروم بوک ها احساس می شد را پر نماید.

در این محصول جدید تا مادامی که کیبرد به گجت متصل باشد کاربر با کروم OS سر و کار خواهد داشت و زمانی که داک جدا شود محصول بدل به تبلتی مجهز به سیستم عامل اندروید می گردد. همچنین تاکید شده گوگل به شیوه ای محصول مورد بحث را طراحی کرده که بهترین تجربه کاربری از هر دو سیستم عامل را فراهم نماید.

در مورد اینکه کروم بوک های هیبریدی چه زمانی معرفی یا به بازار عرضه خواهند شد اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، اما گفته می شود اهالی مانتین ویو تا پیش از پایان سه ماهه اول ۲۰۱۵ کار توسعه ی آنها را به اتمام خواهند رساند و بر همین اساس برخی حدس می زنند شاید شرکت یاد شده در جریان کنفرانس I/O خود در ماه خرداد این دستاورد جدیدش را به عموم معرفی نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۵ بهمن ۱۳۹۳

    کروم بوک به درد من یکی که نمیخوره اما خب وقتی انقدر برای بهتر شدنش دارن تلاش میکنن حتما خوبه دیگه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی