ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیم کارت های فاقد هویت قطع شده با ارائه سند وصل می گردند

سه شنبه 21 بهمن ماه از سلب مالکیت و قطع ارتباط سیم کارت های بدون هویت، خبر دادیم. به گفته مسئولان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از دیروز شنبه 25 بهمن ماه پرونده ها ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۷:۳۰

سه شنبه 21 بهمن ماه از سلب مالکیت و قطع ارتباط سیم کارت های بدون هویت، خبر دادیم. به گفته مسئولان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از دیروز شنبه 25 بهمن ماه پرونده ها بررسی شده و خطوطی که کدملی مالک در پرونده شان نباشد قطع می گردند.

اما اگر این مشکل برایمان رخ داد باید چه کار کنیم و به کجا مراجعه نماییم؟ مدارک لازم برای وصل مجدد تلفن همراه ما چیست؟

رئیس کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت به این سوالات پاسخ داده است. به گفته وی باید مدارک مد نظر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات به همراه سند مالکیت برای اتصال مجدد خط موبایل به دفاتر پیشخوان دولت ارائه شود.

در ادامه همراه دیجیاتو باشید.

علی فلاح حقیقی اظهار کرد: دفاتر پیشخوان دولتی که امور مشترکان تلفن همراه را انجام می دهند، آمادگی لازم جهت فعالسازی مجدد سیم کارت های قطع شده را دارند اما اگر سند هنگام مراجعه در اختیار صاحب خط نباشد، این دفاتر از وصل مجدد آن معذورند.

او افزود: مشترکانی که این هفته سیم کارتشان قطع می گردد تنها کافی است با در دست داشتن کارت ملی و سند به دفاتر پیشخوان مراجعه نموده تا اطلاعات آنها در سیستم اپراتور مورد نظر ثبت شود.

رئیس کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت توضیح داد: برای وصل مجدد سیم کارت باید مالک سیم کارت مراجعه کند تا بتوانیم خدمت مورد نظر را ارائه نماییم. ضمنا مدارکی که برای وصل مجدد باید ارائه شود همانی است که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای جلوگیری از قطع خطوط درخواست کرده بود.

به گفته این فرد مسئول، 16 هزار دفتر پیشخوان دولتی و روستایی آماده ارائه خدمات هستند و توانایی سرویس دهی به تمامی مراجعه کنندگان را دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • NaSer
    NaSer | ۷ شهریور ۱۳۹۴

    من یه سیم کارت اینجوری داشتم، تازگیا تستش نکردم، یعنی قطع شده؟

  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی