ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند G4 از LG در ماه آوریل معرفی خواهد شد

به تازگی اخبار و شایعات بسیار زیادی در خصوص سامسونگ گلکسی S6 و HTC One M9 شنیده ایم اما در این رهگذر جای شرکت کره ای LG خالی بوده است. G3 در ۲۸ ماه می ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۶:۳۰

به تازگی اخبار و شایعات بسیار زیادی در خصوص سامسونگ گلکسی S6 و HTC One M9 شنیده ایم اما در این رهگذر جای شرکت کره ای LG خالی بوده است.

G3 در ۲۸ ماه می سال گذشته بر روی صحنه ها رفت اما به نظر می رسد LG قصد دارد پرچمدار بعدی خود را در ماه آوریل در مقابل چشمان مشتاقان به تکنولوژی و گجت های جدید قرار دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

یکی از منابع کره ای خبر داده:‌ «LG Electronics تصمیم گرفته است تا آخرین پرچمدار این شرکت را در کنگره جهانی موبایل رونمایی نکرده و احتمال دارد پرده برداری از آن به ماه آوریل موکول گردد.

یکی دیگر از منابع اینگونه به این موضوع پرداخته است: «سامسونگ معمولا پرچمداران خود را در سه ماهه اول هر سال معرفی می کند و این در حالیست که اپل نیز این کار را در سه ماهه دوم به انجام می رساند؛ ال جی به زمان نیاز دارد تا بتواند سر و صدای بیشتری به پا کند، از همین رو تصمیم گرفته تا از این به بعد تلفن های سطح بالای خود را در ماه آوریل در معرض دید عموم قرار دهد.»

سابق بر این نیز یکی از مسئولین اجرایی ال جی گفته بود:‌ «ما G3 را در ماه May به بازار عرضه کردیم، در نتیجه برنامه ای برای معرفی G4 در کنگره جهانی موبایل نخواهیم داشت. از سوی دیگر قصد داریم تا مدت زمان بیشتری را صرف تکامل این محصول نماییم.»

احتمالا در ماه آوریل باید انتظار محصولات زیادی را بکشیم؛ تا آن زمان خبرهایی از Z4 سونی نیز خواهد شد که همین موضوع باعث گرم تر شدن رقابت در میان تولید کنندگان می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۷ بهمن ۱۳۹۳

    الجی با جی2 غوغا به پا کرد و با جی 3 این غوغا رو به تکامل رسوند تو جی 3 خیلی چیزا خاص بود و جز اولین ها بود امیدوارم تو جی 4 هم شاهد همین روال نوآورانه باشیم و حتی بهتر از جی 3 و جی 2 عمل کنه

  • Parsa_P
    Parsa_P | ۲۷ بهمن ۱۳۹۳

    ما که هنوز g2 داریم . هنوز عالیه به نظرم .
    فقط اندروید 5 رو خیلی طول داره میده :/

  • شهریار
    شهریار | ۲۷ بهمن ۱۳۹۳

    از نظر شخصی نسل گذشته ایراد طراحی داشت.
    در حد یه محصول لوکس و ماندگار با کیفیت ساخت بالا نبود.
    بهتره جنس مواد بکار رفته رو بالاتر ببره و طراحی رو ساده تر و لوکس تر بکنه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی