ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی با ساعت هوشمند و لوکس خود به MWC می آید

شرکت کره ای LG اطلاعاتی اولیه از ساعت هوشمند جدید خود به نام «Urbane» منتشر کرد و بنا شده تا در MWC ۲۰۱۵ به شکل کامل معرفی گردد؛ این ساعت که جز محصولات لوکس به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

شرکت کره ای LG اطلاعاتی اولیه از ساعت هوشمند جدید خود به نام «Urbane» منتشر کرد و بنا شده تا در MWC ۲۰۱۵ به شکل کامل معرفی گردد؛ این ساعت که جز محصولات لوکس به حساب می آید از Android Wear بهره برده و دارای بدنه ای تمام فلزی با بندی از جنس چرم است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در قسمت پایینی Urbane،‌ مانند سایر ساعت های شرکت کره ای، سنسور ضربان قلب خودنمایی می کند. شرکت مورد بحث می گوید که این ساعت هوشمند در اصل ادامه ی راه G Watch R و G Watch نبوده و قصد دارد دسته ای جدید در میان محصولات لوکس که از Android Wear استفاده می کنند، به وجود آورد.

urbane (1)

ساعت یاد شده از صفحه نمایشی ۱.۳ اینچی و تکنولوژی P-OLED بهره می گیرد که در G Watch R نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. تفاوت در طراحی با محصولات قبلی اینجاست که مهندسان موفق شده اند گودی و حاشیه اطراف نمایشگر را به شکل قابل توجهی کاهش دهند.

مانند تجربه های پیشین LG در زمینه ساخت ساعت، نمونه جدید نیز از باتری ۴۱۰ میلی آمپر استفاده می کند و نهایتا در یک روز کاری با شما همراه خواهد بود؛ در نتیجه اگر احساس می کنید به ساعتی نیاز دارید که دست کم تا ۳ روز با شما همراه باشید، بهتر است تا زمان ارائه ی نسل بعدی محصولات Android Wear دست نگه دارید.

به نظر می رسد شرکت کره ای تلاش داشته تا با معرفی Urbane، به رقابتی مستقیم با ساعت اپل بپردازد. البته تاریخ عرضه و قیمت ساعت جدید LG، احتمالا در شهر بارسلون و کنفرانس جهانی موبایل مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۷ بهمن ۱۳۹۳

    خوشگله به نظرم امیدوارم یه چیز خوب باشه

  • رضا
    رضا | ۲۷ بهمن ۱۳۹۳

    ظاهرش مردانه است.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی