ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار پوستر لومیا 1330 در اندونزی که به گفته مایکروسافت به زودی عرضه خواهد شد

در دسامبر سال گذشته (یعنی حدودا دو ماه پیش) خبری در مورد تلفن هوشمند مایکروسافت با نام لومیا 1330 منتشر شد که بی تردید، نسخه جایگزین لومیا 1320 خواهد بود که یک فبلت 6 اینچی است ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

در دسامبر سال گذشته (یعنی حدودا دو ماه پیش) خبری در مورد تلفن هوشمند مایکروسافت با نام لومیا 1330 منتشر شد که بی تردید، نسخه جایگزین لومیا 1320 خواهد بود که یک فبلت 6 اینچی است و امکاناتش به پای مدل پیشرفته تر 1520 نمی رسد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

حال بگذارید نگاهی داشته باشیم بر امکانات این محصول. پیش بینی می شود که دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی لومیا 1320 جای خود را به یک دوربین 14 مگاپیکسلی در مدل جدیدتر یعنی 1330 بدهد.

علاوه بر این، انتظار می رود که از یک دوربین 5 مگاپیکسلی (به جای نوع 3 مگاپیکسلی نسخه قبلی) در لومیا 1330 بهره گرفته شود.

همچنین چیپست دو هسته ای اسنپدراگون S4 که در مدل پیشین مورد استفاده قرار گرفته بود با یک تراشه چهار هسته ای اسنپدراگون 400 جایگزین خواهد شد.

ظرفیت رم لومیا 1330 نیز از 512 مگابایت به یک گیگابایت افزایش پیدا می کند و این در حالی است که بر اساس شایعات قبلی، رم این محصول 512 مگابایتی است.

اما نمایشگر لومیا 1330 نسبت به نسخه قبلی اش کوچک تر شده و ابعادش از 6 به 5.7 اینچ تقلیل می یابد که با این کار، تراکم پیکسلی آن از 245ppi به 258ppi خواهد رسید.

حالا پوستری از سوی دفتر مایکروسافت در اندونزی منتشر شده که ناخودآگاه ما را به یاد این اسمارت فون انداخت. در پوستر مذکور حرفی از شماره مدل دستگاه به میان نیامده، با این همه، گوشه های بدنه محصولی که در تصویر مشاهده می شود همان انحنایی را دارد که در عکس های لو رفته از قاب پشتی لومیا 1330 به چشم می خورد.

از ترجمه عبارت ذکر شده در بالای این تصویر هم بر می آید که اسمارت فون مورد بحث از دو سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد. حال که صحبت از مدل دو سیم کارتی به میان آمد باید بگوییم که نسخه تک سیم کارتی این محصول نیز احتمالا نام لومیا 1335 را یدک می کشد.

البته تاکنون تصاویر مختلفی از این مدل به شیوه های گوناگون به بیرون درز کرده. یکی از آنها RM-1062 است که به لومیا 1335 تعلق دارد و در واقع همان نسخه تک سیم کارتی از تلفن هوشمند ذکر شده بوده که از LTE Advanced نیز پشتیبانی می کند و پیشتر برای دریافت استانداردهای لازم تحویل FCC شده بود.

RM-1065 نیز نسخه دیگری از تلفن هوشمند مورد بحث است که همان لومیا 1330 دو سیم کارتی خواهد بود که از استاندارد LTE پشتیبانی می کند.

شماره مدل نسخه دیگری از این تلفن هوشمند که پیشتر لو رفته بود RM-1066 است که گواهی FCC را دریافت نموده و همان مدل تک سیم کارتی لومیا 1335 است که از استاندارد 3G پشتیبانی می کند.

RM-1067 هم شماره مدل نسخه دو سیم کارتی و 3G لومیا 1330 است که استانداردهای لازم را از FCC (کمیته ارتباطات دولت فدرال آمریکا) و همچنین سازمان مخابرات اندونزی دریافت نموده.

اما همه این مدل ها عاقبت در MWC 2015 که قرار است در بارسلون اسپانیا برگزار شود، رونمایی خواهند شد و تا آن زمان، مدت زیادی باقی نمانده.

Check-out-the-rounded-corners-on-the-image-of-the-phone...

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۲۷ بهمن ۱۳۹۳

    آقا این MWC 2015 تاریخش کی هست؟
    آخه تو مسافرتم می خوام ببینم میرسم یا نه!

  • امیر پارسا
    امیر پارسا | ۲۷ بهمن ۱۳۹۳

    ایول به مایکی!
    از هر جهت داره آتیش میزنه به مال اش تا فقط فروش بره!
    اون از لومیا 520 قراردادی 29دلاری
    اون از ایکس باکس فروخته شده با ضرر
    اون از سرفیس تعویض مجانی با ایپد
    .
    البته دارندگی و برازندگی
    کاشکی مجانی میداد!:)
    خصوصا سرفیس رو تا من ام یه سرفیس میگرفتم

    • رضا
      رضا | ۲۷ بهمن ۱۳۹۳

      آخه شما توجه نداری مایکروسافت اینقدر کارش درسته اصلن به فروش توجهی نداره. توپ ترین و عالی ترین محصولات و نرم افزارها رو میسازه و این مردم اند که نمیتونند این کیفیت بالا رو درک کنند و محصولاتشو بخرن.

  • آقای مایکل جیمز اوون
    آقای مایکل جیمز اوون | ۲۷ بهمن ۱۳۹۳

    اسم گذاری خیلی جالبی داره سری لومیا.
    سری 5 و 6 اقتصادی
    سری 7و8 میانرده
    سری 9 و 10 پرچمدار
    سری 13 و 15 فبلت
    سری 25 هم قرار بود تبلت ها باشن که منتفی شد.

    • mehdi ghasemi
      mehdi ghasemi | ۲۷ بهمن ۱۳۹۳

      1320 رامش یک هست نه 512

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی