ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ویندوز 10 و اکس باکس وان با تمام قوا در GDC 2015 حضور دارند

مایکروسافت در جریان کنفرانس بازی سازان امسال (Game Developers Conference 2015) حضوری پر رنگ خواهد داشت تا توسعه دهندگان را مجاب به ساخت بازی برای ویندوز 10 و اکس باکس وان کند. کمپانی مورد بحث طی 16 ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

مایکروسافت در جریان کنفرانس بازی سازان امسال (Game Developers Conference 2015) حضوری پر رنگ خواهد داشت تا توسعه دهندگان را مجاب به ساخت بازی برای ویندوز 10 و اکس باکس وان کند. کمپانی مورد بحث طی 16 جلسه مختلف به صحبت کردن در مورد ویندوز 10 و کنسول بازی اش خواهد پرداخت.

اما کنفرانس اصلی مربوط به تاریخ 4 مارس و سخنرانی فیل اسپنسر خواهد بود. کنفرانسی که تحت عنوان "آینده گیمینگ در سراسر اکوسیستم مایکروسافت" در سان فرانسیسکو برگزار می شود، نمایانگر توجه ویژه این شرکت به گیمینگ است.

شرکت کنندگان در GDC 2015 می توانند با مراجعه به غرفه مایکروسافت محصولات اخیر این شرکت که برای اکس باکس وان و ویندوز 10 توسعه یافته را از نزدیک ملاحظه و به تعامل با آنها بپردازند.

در جریان این سلسله کنفرانس ها و جلسات، چندین عنوان مختلف به نمایش در خواهد آمد که تعدادی از آن ها مربوط به ویندوز 10 و تعدادی دیگر مربوط به اکس باکس وان است. فیل اسپنسر در ماه گذشته، پس از نمایش ویندوز 10 و هولولنز بیان کرد که طی سال 2015، بازی های مشترک بیشتری برای هر دو پلتفرم معرفی خواهد شد.

کنفرانس بازی سازان از 2 تا 6 مارس مصادف با 11 الی 15 اسفند در سان فرانسیسکو برگزار خواهد شد. علاقه مندان می توانند کنفرانس مایکروسافت را از طریق اکس باکس لایو، یوتوب و اکس باکس وایر تماشا نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • ايمان
    ايمان | ۲۳ مرداد ۱۳۹۴

    ويندوز ده ايکس باکس وان را قوى مى کند

  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی