ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چرا ایسوس دست به کار ساخت ساعت هوشمندی جدید بدون Android Wear شده؟

ساعت هوشمند مبتنی بر Android Wear ایسوس به نام Zenwatch شهریورماه گذشته و در جریان نمایشگاه IFA رونمایی گردید و حالا خبر رسیده این کمپانی مشغول ساخت اسمارت واچ بعدی اش است. ماه گذشته این کمپانی اعلام ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

ساعت هوشمند مبتنی بر Android Wear ایسوس به نام Zenwatch شهریورماه گذشته و در جریان نمایشگاه IFA رونمایی گردید و حالا خبر رسیده این کمپانی مشغول ساخت اسمارت واچ بعدی اش است.

ماه گذشته این کمپانی اعلام کرد که مشغول کار روی روشی است که می تواند عمر باتری ساعت هوشمند جدیدش را به هفت روز برساند، اما متأسفانه از ذکر جزئیات این روش خودداری نمود.

در ادامه این خبر با دیجیاتو همراه باشید.

در روز دوشنبه همین هفته، اطلاعات تازه ای در مورد نسل بعدی ساعت های هوشمند ایسوس منتشر گردید که در آن آمده بود، شرکت مورد بحث در راستای عمل به تعهداتش برای افزایش عمر باتری، سیستم عامل جدیدی را جایگزین Android Wear خواهد کرد و همچنین از یک چیپست ساده شده جدید مدیاتک که هم اکنون در حال ساخته شدن است، بهره خواهد گرفت.

اما طرفداران Android Wear نباید از شنیدن این خبر دلخور شوند چراکه این شرکت همچنان در نظر دارد نسخه بعدی Zenwatch را بر پایه پلتفرم Android Wear تولید نماید.

علاوه بر این، احتمال می رود که ساعت جدید ایسوس در قالب دو مدل عرضه شود که یکی از سیستم عامل نامعلوم ذکر شده بهره خواهد برد و دیگری نیز مبتنی بر Android Wear است.

لازم به ذکر است که اسمارت واچ جدید ایسوس قرار است که تا سه ماهه سوم همین سال رونمایی گردد.

جری شن مدیر عامل کمپانی مورد بحث در این باره گفت:

ما همچنان همکاری مان با گوگل را روی Android Wear ادامه خواهیم داد و به زودی ساعت دیگری را عرضه می کنیم که از سیستم عامل دیگری بهره می برد و عمر باتری طولانی تری دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی