ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیاتک موفق به فراهم کردن امکان فیلم برداری slow motion با نرخ ۴۸۰ فریم بر ثانیه شد

شرکت مدیاتک در آینده ای نزدیک چیپستی در حد و اندازه های یک غول به تمام معنا به بازار خواهد فرستاد. این چیپست که MT6795 نام دارد از هشت هسته تشکیل شده که فراکانس آن نیز ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۷:۳۰

شرکت مدیاتک در آینده ای نزدیک چیپستی در حد و اندازه های یک غول به تمام معنا به بازار خواهد فرستاد. این چیپست که MT6795 نام دارد از هشت هسته تشکیل شده که فراکانس آن نیز بر روی ۲.۲ گیگاهرتز تنظیم شده و از فناوری big.LITTLE شرکت ARM بهره می گیرد. مدیاتک در خصوص جزئیات هسته های به کار رفته در محصول مورد بحث هنوز سخنی به میان نیاورده است.

این چیپ قدرتمند جدا از مشخصات جالب، امکانات بسیار خوبی نیز دارد که از آن ها می توان به پشتیبانی از نمایشگر های 2K، نرخ به روز رسانی صفحه نمایش تا ۱۲۰ مگاهرتز و تکنولوژی ClearMotion اشاره کرد؛ اما جالب ترین قابلیت چیپست مذکور، پشتیبانی از ویدئوهای اسلو موشن است.

اینطور به نظر می رسد که چیپست MT6795 از مدیاتک، اولین "سیستم بر روی چیپ" جهان است که می تواند تصاویر را با سرعتی ۱۶ بار آهسته تر فیلم برداری کند. کمپانی نام برده با همکاری BMX دست به ساخت ویدئوی تبلیغاتی جالبی زده که با کیفیت 1080p و ۴۸۰ فریم بر ثانیه به ثبت رسیده و اوج فناوری های مدیاتک را به رخ رقبایش می کشد. به نظر می رسد امسال شاهد رقابت بسیار هیجان انگیز مدیاتک، کوالکام اسنپدراگون ۸۱۰ و اگزینوس های ۱۴ نانومتری باشیم.

از شما دعوت می کنیم در ادامه، این ویدئو را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۲۰ دی ۱۳۹۴

    سلام پس چرا هنوز نیومده تو بازار تا کی باید منتظربمونیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی