ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمدار Cheetah Mobile و BenQ همراه با چیپست اسنپدراگون 810 در MWC رونمایی خواهد شد

تنها دو هفته تا برگزاری کنگره جهانی موبایل یا همان MWC باقی مانده است و بسیاری از تولید کنندگان برای معرفی محصولات خود در این رویداد بزرگ صف کشیده اند. در میان اسامی بزرگی چون ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

تنها دو هفته تا برگزاری کنگره جهانی موبایل یا همان MWC باقی مانده است و بسیاری از تولید کنندگان برای معرفی محصولات خود در این رویداد بزرگ صف کشیده اند.

در میان اسامی بزرگی چون سامسونگ و اچ تی سی، نام تولیدکنندگان کوچکی هم به چشم می خورد که امید دارند با مغتنم شمردن این فرصت، جای پای محکمی را در صنعت موبایل دنیا برای خود ایجاد نمایند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

چیتا موبایل و بن کیو در زمره چنین شرکت هایی قرار دارند که گفته می شود خود را برای رونمایی از سه تلفن هوشمند جدید در MWC امسال آماده می کنند.

این سه محصول BenQ F52، B50 و B502 نام دارند و آنطور که در منبع خبر آمده، F52 مدل پرچمدار خواهد بود و به نام دو موبایل دیگر تنهایی اشاره ای کوتاه شده است.

پس بگذارید به مدل پیشرفته تر بپردازیم: گفته می شود که این محصول از جدیدترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون 810 بهره می برد.

نمایشگر 5.2 اینچی 1080p، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی هم از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این پرچمدار است.

متأسفانه باید بگوییم که اطلاعات زیادی در مورد سخت افزار اسمارت فون مورد بحث در دسترس نیست و نمی دانیم که ظرفیت رم و حافظه داخلی آن چقدر است یا اینکه خبری از درگاه میکرو اس دی خواهد بود یا خیر و آیا باتری خوبی برای آن در نظر گرفته شده یا نه؟

همچنین معلوم نشده که F52 از چه شبکه هایی پشتیبانی خواهد کرد، با این همه، گفته می شود که محصول مورد بحث از یک چیپست پیشرفته هشت هسته ای کوالکام بهره خواهد برد و اگر اینگونه باشد پیش بینی می گردد که در سراسر دنیا از استانداردهای 3G و 4G LTE پشتیبانی کند (زیرا زمانی که حرف از پشتیبانی شبکه به میان می آید، اسنپدراگون 810 یکی از فراگیرترین چیپست هاست).

به علاوه، به نظر می رسد که این محصول مبتنی بر نسخه 5.0 اندروید موسوم به آبنبات چوبی باشد و کمپانی سازنده نیز در تلاش است تا تعدادی اپلیکیشن شخص ثالث جالب را نیز برای آن آماده نماید که از آن جمله می توان به Clean Master، GP Security و GP Battery Doctor اشاره نمود.

هنوز معین نگردیده که آیا B502 و B50 نیز همراه با آبنبات چوبی اندروید ارائه خواهند شد یا خیر و باید بگوییم که اطلاعات اندکی از این دو مدل در دست است.

براساس ارزیابی ها، دو تلفن هوشمند یاد شده محصولاتی میان رده خواهند بود و از نظر امکانات پایین تر از F52 قرار دارند. حال باید منتظر ماند و دید که این خبر تا چه اندازه واقعیت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۹ بهمن ۱۳۹۳

    اگر بتونه قیمت رو خوب انتخاب کنه تا یه گوشی میانرده با سخت افزار پرچمدار به چشم بیاد میتونه عالی باشه

  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۲۹ بهمن ۱۳۹۳

    من فقط یک بار از محصولات BenQ استفاده کردم اونم یه مونیتور 19 اینج بود که چهار سال پیش خریدم و واقعا طراحی زیبا و خوبی داشت و الان هم اگه مونیتوری با طراحی مثل اون و کیفیت بالاتر پیدا شه مطمئنا جز انتخابهام خواهد بود ولی متاسفانه زیاد محصولی از این شرکت توی بازار ندیدم

  • Between the Rays
    Between the Rays | ۲۹ بهمن ۱۳۹۳

    بنکیو شرکتی تایوانی باسابقه و بسیار باکیفیت که زمانی زیرمجموعه ایسر بود
    ولی فکر میکنم دیگه توانایی سالیان پیش رو نداشته باشه
    حتی ی زمانی بخش موبایل زیمنس رو خرید ولی بعد از چند سال بخش موبایلش ورشکسته شد
    در کل شرکت خوبیه. الان یکی از بزرگترین ( یکی از 3تا) تولید کننده های پنلهای لمسی و برای شرکت های دیگه این محصولات رو تولید می کنه و اسمش AUO

مطالب پیشنهادی