ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلومبرگ: خودروی اپل تا سال ۲۰۲۰ آماده می شود

همانطور که دیروز از زبان مدیرعامل شرکت خودروسازی GM خواندید، ساخت یک ماشین، فرآیند بسیار پیچیده ای است. با این حال ظاهرا اپل تصمیم خود را گرفته و می خواهد با جدیت وارد این بازی ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۰

همانطور که دیروز از زبان مدیرعامل شرکت خودروسازی GM خواندید، ساخت یک ماشین، فرآیند بسیار پیچیده ای است. با این حال ظاهرا اپل تصمیم خود را گرفته و می خواهد با جدیت وارد این بازی شود.

بر همین اساس خبرگزاری بلومبرگ گزارش داده است که به احتمال زیاد خودروی ساخته شده توسط اپل، در سال ۲۰۲۰ راه خود را به جاده ها پیدا خواهد کرد و جهت عرضه به بازار آماده خواهد شد.

بر اساس شنیده های بلومبرگ، اپل آغاز عملیات تحقیق و توسعه بر روی خودرو را از سال گذشته آغاز کرده است. تخمین زده می شود که مهندسان این شرکت به پنج تا شش سال زمان نیاز داشته باشند تا بتوانند تمام جزییات ساخت یک خودرو را درک نمایند.

در همین رابطه بد نیست اشاره کنیم که آیفون اصلی در حالی سال ۲۰۰۷ به بازار آمد، که برای اولین بار در سال ۲۰۰۴، صحبت ساخت آن در جلسات داخلی اپل مطرح شد.

در حال حاضر اطلاعات چندانی در رابطه با خودروی اپل در دسترس نیست. با توجه به استخدام چند نیروی یک شرکت خوش نام در زمینه باتری سازی، به احتمال زیاد اپل خودرویی الکتریکی را روانه بازار خواهد کرد. اما در کنار این موضوع، احتمال داده می شود که از تکنولوژی خودران نیز در این وسیله استفاده شود.

آیا تا ۵ سال دیگر اپل با آن قدرت کاریزماتیک عجیبش، می تواند خود را به عنوان یک تهدید برای دیگر شرکت های خودرو ساز مطرح نماید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • شهریار
    شهریار | ۱ اسفند ۱۳۹۳

    بنظر من باید از بزرگترین خودرو ساز دنیا ینی تویوتا کمک بگیره.
    اینجوری اگه با تویوتا یا شرکت های دیگه ای همکاری کنه دید ادم بهتر میشه نسبت بهش

  • غلامرضا
    غلامرضا | ۱ اسفند ۱۳۹۳

    باسلام از قدیم گفته اند هر کسی رابهر کاری ساخته اند ،اپل اشتباه کرد وارد این مقوله شد اون میتونطت با شرکتهای نام اشنای امریکایی قرار داد ببنده که قسمتهای کامپیوتری وناوبری خودرو را بسازه لیکن چون سیاست اپل بنظرمن(شاید درست نباشه)مغرورانه است می خواهد با استفاده از نام برند اپل بیشترین سودها رافقط عاید شرکتش کند چنانکه در موبایل ها میبینیم که از لحاظ قیمتی یک سر وگردن از پرچمداران شرکتهای رقیب بالاخره وهزینه بسیار را به مشتریان تحمیل میکند واقعا مهم نیست براش ومیگه ما اپلیم وبس.

  • Between the Rays
    Between the Rays | ۱ اسفند ۱۳۹۳

    ویژگی های ماشین اپل: ۱- قیمت ۱۲۰۰۰۰۰۰۰ دلار به بالا… ۲-امکان رانندگی فقط در خیابانها و بزرگراه های تایید شده توسط اپل! ۳-عدم سازگاری با سوخت های رایج! (سوخت مخصوص اپل دارد) ۴-سرعت محدود شده روی ۴۰ کیلومتر و نداشتن بوق به منظور پرهیز از قانون شکنی! ۵-قطعات و لوازم جانبی گران تر از ماشین!!! ۶-عدم امکان دسترسی به درون کاپوت خودرو و برسی فنی آن توسط صاحب ماشین! ۷-نداشتن امکان خروج از شهر بدون اجازه اپل! ۸-عدم امکان بکسل کردن یا بکسل شدن توسط ماشین دیگر به دلیل عدم سازگاری! ۹-حجم موتور و امکانات رفاهی بسیار پایین تر نسبت به رقبا با وجود قیمت گزاف! ۱۰-گاهی اوقات هم دلش میخواهد مسیری که دوست دارد برود و راننده هم حق هیچ اعتراضی ندارد! چون بهرحال اپل است دیگر…

  • مرتضی عبدی
    مرتضی عبدی | ۱ اسفند ۱۳۹۳

    آقا دیگه این خبرا نیست مغز متفکرشون استیوجابز دیگه نیست حالا یه آیپد یه آیفون انقلابی بود گرفت مک کی تونست جلو ویندوز وایسه اونا یه بار تا برشکستگی هم پیش رفتن یادتون نره یه ماشین قراره ۵ سال دیگه بیاد از الان چه تو بوق کرنا میکنن آیواچ هم اگه بفروشه حاضرم قسم بخورم فقط بخاطر برند سازی اپله

    • مرتضی عبدی
      مرتضی عبدی | ۱ اسفند ۱۳۹۳

      پای ثابت کسایی که به من منفی میدن همیشه یه عده اپلین که اپل واسشون خداس مثل متعصبین دینی اشتباهاته اپل هم نمیخوان قبول کنن شرکت اپل عاری از خطا و اشتباه و پاک میدونن اپل تو کنسول بازی شکست خورد پس همیشه موفق نبوده تو همه زمینه ها بهترین نیست اینو تو اون مختون فرو کنین

      • A"hmadrez"A
        A"hmadrez"A | ۱ اسفند ۱۳۹۳

        ديوان يه كلمه بهتون ياد داده ديگه؟ فقط يادگرفتين بگين كنسول ساخته شكست خورده اره؟ سال ١٩٩٧ هنوز استيو مديريت و كامل تو دستش نگرفته بود كه بخواد اين كنسولو مديريت كنه و يا نده بيرون .

    • Ali
      Ali | ۱ اسفند ۱۳۹۳

      تو قسمت سیستم عامل اپل دنبال این نیست که بیشترین کاربر رو داشته باشه.درسته بدش نمیاد ولی هدفش نیست.
      نمونش اگه اپل گوشی ارزون قیمت بزنه اونوقت مردم طرف اندروید میرن یا iOS؟
      یا اگه مک بوک و آیمک ارزون بزنه مردم میرن سمت مک یا ویندوز؟
      اپل میخواد لوکس بودن خودش رو نگه داره.همیشه دستگاهاش به عنوان یک دستگاه با ارزش شناخته شن نه یک دستگاه سطح پایین.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی